Friday, January 08, 2010

Laatste dag

Heel irritant. Voordat je vertrekt denk je "zo even 3 weken weg"en voordat je het doorhebt zijn die weken dus om. Niet leuk. C'est la vie.

Gisteren kregen we bezoek uit het Zuiden! Jos, Rita, Hildegard en John waren in de auto gestapt en naar Druten afgereisd. Super gezellige avond hebben we gehad. Eerst een drankje met een hapje bij ons thuis en toen naar D'n Optie om te gaan eten. Zo'n avond gaat dus ook veel te snel voorbij. Het was zo leuk om ze nu te zien in NL. En zij vonden het leuk om Ben, Anisah en Linn "live"te zien i.p.v. op foto's, hihi.

Straks komt Lody nog even langs voor een kopje koffie, Chiel is nog even naar een klant, Linn en Anisah liggen nog lekker in hun warme bedje, Ben is naar het werk en ik zoek alle spullen weer bij elkaar om in de koffer te gooien.

Ik keek naar het weersbericht. Vandaag blijft het onder nul met een gevoelstemp van -10. Fijn!
En morgen verwachten ze een hoop sneeuw. Kijk, d'as minder. We moeten om 12 uur op Schiphol zijn. Ik hoop echt dat we geen vertraging gaan oplopen en dat we niet ergens op een klapstoel gepoot worden tot "nader order". We zullen zien...

In ieder geval de groeten aan jullie allemaal en tot gauw maar weer!

6 comments:

Anonymous said...

we hopen dat jullie een goede reis naar Schiphol hebben en een goede vlucht naar Hong-Kong en een goede 2010 Gisteravond Jos en Irma nog gesproken en Irma is zeer fanatiek bezig voor de marathon in Hong-Kong ze heeft stoute plannen om jullie allemaal te verslaan.allemaal veel succes met de voorbereidingen.

Jan en Jantina

Fiona Teeuw said...

Ans en Chiel, een prettige terugreis toegewenst. Er is vast nog wel wat strooizout over voor de startbaan!

Anonymous said...

uhhh, cathay vliegt om 13.00 in de wintertijd......zal er iestje eerder zijn anders geen spasso met zonnebril zondag...

Tot Dinsdag

Jos

Mickey said...

Ha, Jos, jij bent verantwoordelijk voor de zon zondag? Graag :-), want ik vind t best frisjes nu!!

CU all sunday,gezellig!
goede thuisreis....
X Mick

miss honeybee said...

Jos wat ben ik toch blij dat je mijn blog leest! Nooit aan gedacht dat het vliegtuig ietsjes eerder vertrekt in de wintertijd. Ging er helemaal van uit dat we om 2 uur zouden vertrekken! Thanx!! :)))

Unknown said...

Nu wordt het verwachtingspatroon wel erg hoog! Als ik Jos er maar uit loop, dan ben ik al blij... Dat betekend dat ik het binnen 2,5 uur moet doen ;-)

ennuh.. wie gaat de pannenkoeken bakken van tevoren?? ;-)

Groetjes,
irma

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails