Wednesday, January 27, 2010

Lente in eigen huis

Het was een gezellige drukke dag. Vanmorgen hard gelopen over de boulevard en daarna lekker geluncht met vriendinnetjes en door de stad gelopen. Ik mag wel zeggen dat ik nu kapot ben. En dus zit ik achter de computer met American Idols op de achtergrond en een broodje kaas ernaast.

Terwijl ik eens door mijn eigen blog browse, valt mijn oog op de buienradar van NL. Ik zie hele witte vlagen over NL gaan. Sneeuw denk ik. En volgens mij is het nog steeds koud. Ongekend dat die winter zo lang aanhoudt! Hoeveel sneeuw kan een mens hebben?

Terwijl ik aan het peinzen ben over de aanhoudende winter in NL valt mijn oog op de 2 heerlijk geurende blauwe hyacinten bij mij op de vensterbank. Hmmm...lekker! Geen sneeuw, geen temperaturen onder nul en mijn eigen Keukenhof op de vensterbank!

6 comments:

Lody said...

Ja hoe lang kan het nog duren met de sneeuw?? Voor mij duurt het al veel te lang, nl. 2 x ontzettend hard gevallen 1 x al lopende en 1 x met de fiets, heb een bovenbeen dat tot en met de knie bont en blauw is, rug doet zeer en slaap er slecht van....... Hoezo zijn winters met sneeuw en ijs leuk? Aan mij niet meer besteed. Wordt nu hoog tijd voor hyacinthen en narcissen om de boel weer op te fleuren.

miss honeybee said...

Jemig Lody toch! Doe je wel voorzichtig!! Van mij krijg je een week vrij! Lekker op de bank en niet naar buiten gaan! Kus!!!

Fiona Teeuw said...

Normaal is een weekje wintersport een leuke afwisseling in de regenachtige NL-kwakkelwinters. Dit jaar is er echter geen verschil tussen NL, Duitsland of Oostenrijk. Zelfs boodschappen doen bij de plaatselijke kruidenier is "wintersport"! :(

Fiona Teeuw said...

P.s. Een leuke foto! Ik hoop dat er geen ©-copyright op zit want ik heb hem voor zaterdag "gejat".

miss honeybee said...

Bij deze heb je toestemming hoor!

Mickey said...

leuk, maar t zijn geen tulpen,hihi
:-) :-) :-)

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails