Monday, June 13, 2011

2e Pinksterdag

Ik was het totaal vergeten maar door een berichtje van Simone op mijn blog dacht ik 'verrek, d'as waar ook!'

Pinksteren. Natuurlijk een Christelijke feestdag, de uitstorting van de Heilige Geest maar ik denk voor de meesten...De dag der woonboulevaren, tuincentra's, autoshows, Pinkpop, BBQ's in de achtertuinen, stukje fietsen met de hele familie, ijsco kramen strategisch opgesteld langs de toeristische routes, een overvolle Efteling, een lang weekendje in Center Parcs...Ik word er zelfs een beetje weemoedig van!

Nou hier hebben we daar geen last van. Het leven gaat gewoon door. Chiel zit gewoon op kantoor, ik heb net boodschappen gedaan voor het eten, de wasmachine draait en buiten is het nog steeds bloedheet!

Desalniettemin, iedereen een hele fijne 2e Pinksterdag gewenst!

3 comments:

Fiona Teeuw said...

.... of gewoon lekker achter de computer. De modum was kapot dus een week geen PC gehad. Heb wat lees-achterstand opgelopen.

Arlene said...

Na een zonnige 1e Pinksterdag was het vandaag somber en nat,voor mij niets van alles gewoon heerlijk lui thuis gebleven

simonedemmenie@hotmail.com said...

Nou mijn gebed werd verhoord hoor!!
Kan ook nooit normaal, sta je met 1 hoogzwangere collega en 1 stagiare, komt half Nederland in je winkeltje!!! Heerlijk, dag is omgevlogen en de "baas"ook weer tevreden!!! XX Simone

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails