Friday, June 03, 2011

Wat zit er in de pen?

Zoals ik al eerder vermelde...ik mag niet klagen! Weliswaar geen 3 weken aaneengesloten vakantie maar wel veel kleine en gave tripjes in het verschiet! Lang leve het regenseizoen! Zeg maar het laagseizoen in Aziƫ. Voor weinig mooi zitten!

Trip 1:
24 Juni - 29 Juni

We reizen af naar Phuket. We slepen onszelf naar een super oord waar we helemaal niets gaan doen. Alles daar staat in het teken van 'loungen'! Daar gaan we aan het strand zitten en kijken of er misschien nog van die enorme schildpadden het strand op lopen om eieren te leggen en wie weet zien we zelfs wel kleine schildpadjes rennen naar het water om niet ten prooi te vallen aan vogels. Het seizoen is eigenlijk al over maar je weet maar nooit...


Daarnaast gaan we plonzen in ons eigen zwembadje die bij het huisje hoort en ik weet eigenlijk wel zeker dat we een groene chicken curry gaan verorberen. Misschien huren we nog wel een fiets om de buurt te verkennen maar het zou ook goed kunnen dat we op de rug van een olifant gaan zitten!


Ik weet het...het is vervelend maar iemand moet het doen...

Trip 2:
15 Juli - 17 Juli

Een sportief evenement. Chiel, Jesse en Pim gaan de halve marathon van Pattaya lopen. Jesse heeft deze loop al eerder gelopen! Pattaya ligt ook in Thailand. Gelegen aan de kust en zo'n 2 uur rijden vanaf Bangkok. Vroeger werd deze badplaats vooral door het Amerikaanse leger gebruikt om hun personeel R&R (verlof) te geven die vochten in de Vietnam oorlog.


Gelukkig voor Chiel wordt de halve ergens midden in de nacht gelopen, dus hopelijk valt de hitte mee. In ieder geval is er voor het grootste gedeelte van de tijd geen zon die op z'n kale bolletje schijnt. Ik heb me weer aangemeld voor hand en spandiensten dus helaas kan ik niet meelopen. Ik had graag gewild, maar ja. Je kan niet alles hebben...


Maar om nou niet helemaal tussen het feestgeweld te zitten waar Pattaya zo beroemd en berucht over is, hebben we een kamer geboekt in het Hilton. Ook vreselijk naar... De keus voor dit hotel was vooral de lokatie. De start en finish is op loopafstand, zo werd mij verteld.


En we gaan er echt niet heen omdat je geweldig uitzicht hebt over de zee, elke avond een super zonsondergang kan zien of omdat het zwembad er zo prachtig uitziet! Nee, dit is puur en alleen voor de lokatie uitgezocht. Afzien! Dit gaan zware, zware dagen worden...

Trip 3:
? - ?

Naar NL. Hier moeten we nog even op wachten. De reden van deze trip is het afstuderen van Linn en daar willen we graag bij zijn. Het is nog niet duidelijk wanneer het is. Maar geloof me, op het moment dat we telefoon krijgen zit ik gelijk bij het reisbureau!

Trip 4:
November


Opnieuw een sportief evenement. De halve van Taroko Gorge in Taiwan. Prachtig natuurgebied! Ik heb begrepen dat Jos, Jesse en misschien Pim, Chiel en hoogst waarschijnlijk Linn en Ben meelopen! Alles valt en staat natuurlijk met Linn's studie maar de bedoeling was dat dit haar eerste halve marathon zou worden. Ben zou gaan trainen maar ik weet niet helemaal of dat ook gebeurt...En anders loopt hij lekker met mij mee om foto's en filmpjes te maken. Ook gezellig!


Maar in ieder geval zit ook deze trip in de pen. En het lijkt me echt geweldig! Ze zijn wel met z'n allen al ingeschreven voor de halve. Dus zodra we meer weten en spijkers met koppen kunnen slaan, dan kan ik aan het werk! Tickets boeken, hotelletje uitzoeken. Leuk, leuk, leuk!

7 comments:

Mickey said...

Goede plannen allemaal!!

Arlene said...

wat vervelend toch al die nare verplichtingen :-)

Familie Grolle said...

Ha die Ans,
Mogen wij ook mee :)
We willen best hand en spandiensten verrichten hoor!
De familie Grolle

Andre said...

Ik zie de de Angkor Marathon niet voorbij komen.....

Yvon said...

Wat een nare vooruitzichten allemaal;-)) Volgens mij gaat het helemaal goed komen met jullie met al die leuke plannen in het vooruitzicht!!

miss honeybee said...

Angkor slaan we dit jaar helaas over...wie weet volgend jaar!

Andre said...

En ik ben nu aan het trainen zodat ik met jullie mee kan lopen....

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails