Wednesday, June 15, 2011

Op de helft


Zo. De eerste helft van de week zit er weer op.

Onze klanten zitten weer in het vliegtuig terug naar NL. Chiel werkt zich een slag in de rondte en heeft afspraak na afspraak. Hij probeert zo veel mogelijk te doen voordat we vertrekken naar Phuket. En de fabriek plus kantoor in Shenzhen gaan deze week opnieuw verhuizen naar een nieuwe grotere lokatie! Genoeg te doen dus.

Het is nog steeds heel erg warm en benauwd en vanaf morgen kunnen we meer regen verwachten. Vandaag liep ik in een tropisch regenbuitje. Het duurde maar 2 minuten maar ik was gelijk drijfnat! Zelfs de regen was warm!

Vanmiddag gingen Chiel en ik samen lunchen maar omdat ik op een aangetekend poststuk stond te wachten, liep hij naar mij toe om vandaar samen in de buurt een soepje te nemen. Hij was doorweekt. Het handdoekje zit weer standaard in de tas. Zonder handdoekje lopen is geen optie meer.

Jos is ook weer terug. Gezellig. Vanavond hebben we bijgepraat en een pizza gegeten. Natuurlijk nog even langs de Apple shop want daar was hij al 10 dagen niet geweest. Morgenavond is het plan om met z'n drietjes te gaan hardlopen. Dat is de laatste mogelijkheid om op de boulevard te gaan lopen want vanaf vrijdag worden de Internationale Dragonboat Races gehouden! Voor 3 dagen!

Vrijdag heb ik een afspraak met Mickey en Rina. Lekker bijkletsen. Gezellig.
Enhanced by Zemanta

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails