Friday, June 10, 2011

En daar gaan we weer!

Elke morgen kijk ik even op ons weerkanaal. Moet ik wel of niet straks een paraplu meenemen? Hoe warm wordt het? Krijgen we nog onweer?

Nou, we hebben vandaag 'the very hot weather warning' Geen 'hot weather warning' maar een 'very hot weather warning'! Ze voorspellen 35 graden (gevoelstemp 45 graden) en de kans op een zonnesteek is 'extremely high!' En als je dan toch naar buiten moet, draag losse kleding en drink veel water. No worries weerkanaal. Ik zit hier echt met een minimum aan kleding achter m'n computertje voor de airco!

Het is prachtig weer vandaag. De zon schijnt, het is helder en ontzettend warm. Nou heb ik mijn ramen tegenover elkaar opengezet en met de ventilator in mijn rug en het windje wat door het huis blaast, kan ik het zelfs aangenaam vinden! De krekels die in de bomen zitten in het park tegenover ons huis, maken een enorm kabaal. Dit is zo'n dag dat ik me bewust ben, dat we in de tropen wonen. Het heeft wel iets vind ik.

En nog geen 5 minuten geleden kreeg ik een smsje van de Pinnacle. T1 is afgekondigd. Er komt weer een typhoon deze kant op die de prachtige naam Sarika heeft meegekregen. Als ik het goed heb is dit de eerste van dit jaar.

Ik had al zoiets verwacht, het is bloedheet en...Jos zit in NL! Op de een of andere manier maakt hij nooit een typhoon mee!

1 comment:

Arlene said...

Volgens mij heeft Jos een in gebouwde typhoonwarning!!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails