Thursday, June 23, 2011

Tot volgende week!


Eindelijk mag ik mijn koffertje inpakken. Ik heb de dagen geteld en ze gingen tergend langzaam voorbij. Maar morgenochtend is het dan zover. Om 08.55 vliegen we naar Phuket! Jippie! En het gaat door want de typhoon heeft landfall gemaakt en het weer is stukken beter geworden. Het waait nog wel hard maar vandaag heb ik geen regen gezien.


Om nog even de tijd sneller te doen gaan, hebben Mickey en ik samen nog gedimsumt. Het was weer ouderwets lekker! Nog een korte broek en crème voor het koppie gekocht, koelkast leeg gemaakt en nu is het wachten totdat Chiel en Jos thuiskomen zodat we aan de schnitzel kunnen.

Ik ben er wel even aan toe. Gezellig met Chiel de andere kant van Phuket ontdekken, hangen, zwemmen, eten, slapen, luieren, naar de golven kijken, de zon zien ondergaan, heer-lijk!


Deze keer gaan Chiel en ik naar het noorden van Phuket. We zijn samen al een keertje naar Patong beach geweest. Het centrum van Phuket waar alle feestgangers van de wereld op 1 plek te vinden zijn. En met de kids zijn we op Karon beach geweest. Stukken rustiger en prachtig om te zien. Maar nu zitten we helemaal in het Noorden. Mai Khao beach waar de natuur nog ongerept is (zeggen ze). Kilometers verlaten strand...we zullen het wel zien.

Woensdag middag landen we weer in HK. Dus tot volgende week en u hoort van ons!

5 comments:

Mickey said...

heb het er heeeeeeeeeeeeeeeel erg lekker (en doe ze de groetjes van ons :-) )

GENIET!!!

miss honeybee said...

Dank je wel! En jij ook veel plezier hè!

Yvon said...

Hele fijne vakantie allebei!! Lekker genieten! En natuurlijk ook een goede reis gewenst!

Mari en Yvon

andre said...

Geniet ervan...

Anonymous said...

nog effe en dan zit het er alweer op. Nog even anderhalve dag genieten!! Enjoy! looking forward to the pictures ;-)

x irma

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails