Tuesday, September 04, 2012

Email is geblokkeerd

Dat was weer een nacht om in de boeken bij te schrijven. Totaal aantal uren geslapen: 1

En ik niet alleen hoor. Chiel was meer wakker dan dat ik was. We losten elkaar af op de bank. Dan ging hij naar bed en was ik wakker, lees: hoesten, hoofdpijn, naar de wc gaan, paracetamol zoeken, en andersom. Zo rond 3 uur vannacht hebben we maar besloten op de bank in slaap te vallen als de slaap miocht komen want ik werd gek van het heen en weer geloop. Natuurlijk vielen we pas in slaap tegen vijven. En dat vond Chiel weer fijn want zijn wekker stond op half zeven. Nou ja, niets aan te doen. Komt wel weer goed.

En dan heb ik nog een probleempje met mijn hotmailadres. Schijnbaar is mijn email na 15 jaar geblokkeerd omdat ze ineens bij Microsoft denken dat ik iemand anders ben. Heel fijn. Ondertussen 6 verschillende mailtjes verstuurd om de boel te herstellen en dus ook 6 verschillende mailtjes ontvangen van Microsoft waarin ze zeggen dat ik echt iemand anders ben. Schiet dus niet op. Dus bij deze, mocht iemand mij een mailtje willen sturen, gebruik dan niet mijn hotmail adres maar mijn gmail. De mailtjes die jullie sturen via dit blog komen nu wel weer bij mij aan omdat ik mijn email heb gewijzigd.

Nog even dit:
30 Drilboren nonstop van 9 uur 's ochtends tot 6 uur 's avonds is helemaal niet vervelend! Ben je mal! Buiten het lawaai wat echt oorverdovend is en wat maakt dat je jezelf niet meer kan horen denken krijg je daar ook zo'n vibrerend huis van. Alles vibreert. Het is echt genieten hier hoor!!


2 comments:

Arlene said...

Vervelend toch elke keer na een bezoek naar of van Holland heb je last van slapeloosheid,misschien moet je gewoon een keer aan je huisarts voor die gelegenheden een slaaptablet vragen,raak je heus niet meteen verslaafd aan,ik heb ze jaren lang ingenomen als ik nachtdienst had!Vervelender is die hoest,ik hoor het hier ook om me heen,ze hebben gewoon spier/ribpijn van het hoesten!
En daar bovenop die drilboren je valt wel in de prijzen.Sterkte er mee! XX

Mickey said...

dislike...:-)

sterkte!
xxx

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails