Sunday, September 09, 2012

Reisje plannen 3, een verjaardagsbrunch en nieuwe grootse plannen!

Nou de kogel is door de kerk. We hebben een vlucht plus de hotels! Weliswaar is er wel wat veranderd qua hotels maar in ieder geval kunnen we erheen! Jippie!

Het Onsen hotel wordt een Ryoken hotel. Dat wil zeggen alles is nog steeds traditioneel Japans maar geen hot spring. Vind ik helemaal niet erg. Ik ben niet zo van sauna's en zo, maar als er zo'n ding is dan wil ik er in. En nu hoef ik geen keuze te maken want het is er stomweg niet. Mooi.

Ook is het geen Kyoto Tower Hotel geworden maar een andere in de buurt. Het Kyoto Tower hotel zat helemaal vol. Ook niet erg. Ik ken de eerste EN de tweede niet dus wat mij betreft prima.

Gistermiddag hebben we een brunch gehad bij Herritage 1881 met Mark en zijn vrienden. Mark was vorige week namelijk jarig. Het was weer heerlijk en super gezellig. Jammer dat Wytske nog niet in HK was anders was het helemaal een topdag geweest!


En 's avonds zijn we met Jesse gaan eten. Bij hem om de hoek in een Koreaans BBQ restaurant. Heerlijk! En je hoeft zelf niets te doen. De serveerster gooide steeds eten op de bakplaat, liet ons zien wat de bedoeling was en dat is ook wel lekker. En daarna gingen we voor een kopje koffie bij een tentje waar we een tijd geleden naar het voetballen hebben gekeken. Het zit net om de hoek bij Knutsfort Terrace.



We waren gezellig aan het praten en natuurlijk kwam de marathon van Osaka ter sprake. En hoe het eigenlijk ging met mijn trainingsschema. Of het hardlopen een beetje lukte. En waar ik heen zou willen om een wedstrijdje te lopen. Alle exotische plekken kwamen ter sprake en toen ineens was daar Vancouver! Dat zou leuk zijn! Kunnen we gelijk bij Jaap en Mickey op bezoek en ik wil die orka's ook wel zien in levende lijve. EN, de temperatuur is normaal, net als in NL. Dus niet bloedverziekend heet. En dat scheelt enorm!

Hoe het nou precies gebeurde weet ik eigenlijk niet meer, maar ik moet mijn trainingsschema blijven volgen en als over 3 weken de 5km klaar is, nog eens 8 weken voor de 10km en daarna nog eens 8 weken voor de 21.1 km! Want o ja, ik ga een halve marathon lopen!!! En wel in Vancouver! Op 5 mei volgend jaar!



STOER!! Jesse en Chiel lopen met mij mee dus het gaat helemaal goed komen! Op dit moment hang ik nog een beetje tussen 'opgewonden' en 'zenuwachtig'. Maar ik heb er helemaal zin in!!  Hopelijk kunnen we nog wat mensen (lees: Irma, Jos, Mable en Pim! en misschien zelfs wel de fam.Plasman) overhalen om mee te doen want dat zo echt heel gaaf zijn.

Maar eerst straks pizza's bakken op de bbq met Jesse en Mable!

2 comments:

simone said...

GAAAAAAFFFF!!! Mn zus gaat een halve Marathon lopen!!! En waar geweldig zeg meis. Ik weet zeker dat je het kan, dus volop in de training zou ik zeggen!!!

Mickey said...

Jij bent echt zo stoer!! En ik ben het natuurlijk helemaal eens met de plek!!
Xxx

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails