Thursday, April 12, 2007

Back to normal

Na het weekendje Vietnam is alles weer in z'n gewone doen.

Chiel gaat weer op en neer naar Shenzhen. Dan met de ferry en dan weer met de trein. De telefoon lijkt weer vergroeid te zijn met zijn oor, en zijn vingers hebben een rare vorm; het lijkt wel op een laptop! Maar goed, hij heeft 't naar z'n zin. Morgen mag hij naar Shanghai om sollicitatie gesprekken af te nemen voor het kantoor daar. Lekker vroeg weg en weer lekker laat thuis.
Ik hoop dat Kamilla zich wat beter voelt morgen en dat ze nog even belt om een happie te gaan eten. Anders zit ik zo alleen en daar heb ik nu even geen zin in....

Gistermiddag is een mannetje van Ikea gekomen. Ik had een bed, kasten, een ladekast en een nachtkastje besteld. Hij kwam om 2 uur en ging pas om half zeven weer weg! (trouwens wel lekker hoor dat Ikea het spul komt brengen en dat ze gelijk een mannetje meesturen om het in elkaar te zetten!) Maar ik heb nu alles opgebouwd staan en vandaag heb ik alles ingeruimd. Heerlijk. Eindelijk een normale klerenkast met deuren ervoor. Ik heb gelijk maar alles zo neer gezet dat het makkelijk is als de kids er zijn. De koffers van 4 man kunnen nu heel gemakkelijk in het kamertje dat over is. Yeah....

En vanavond heb ik samen met Chiel weer gelopen. Deze keer ging het wat makkelijker dan de laatste keer. We hebben het zelfs sneller gelopen. Van 1 uur en 15 minuten naar 1 uur en 2 minuten! Niet slecht toch? Ben alleen nu zo stijf als een plank...je moet er wat voor over hebben hoor....voordat je zo'n goddelijk lijf bezit!

2 comments:

Anonymous said...

Oh meid, van dat goddelijke lijf weet ik alles af, heb vandaag voor 't eerst onder begeleiding van de fysio getraind voor m'n schouder!! Lichte warming up: 5 min. fietsen, ja ja, dacht dat ik gevouwen over de fiets zou liggen, maar viel alles mee!! Ben nu alleen ook errug stijfjes.... voel dus met je mee
x Simone

Anonymous said...

Ja,Ja, dames je moet er wat voor over hebben om een goddelijk lijf te hebben,krijgen of te houden!!
Sonja ,fitness,hardlopen ik word al moe als ik het lees!!
Maar...........succes voor jullie allebei!
Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails