Sunday, April 29, 2007

Zondag




Het huis is in rust. Ben slaapt nog, Linn is bij Martijn, Chiel is met de Porche een stukje rijden en ik zit aan de keukentafel. Op de achtergrond hoor ik de geluiden van "Eigen huis &tuin". De achterdeur staat open en de zon schijnt heerlijk naar binnen.

Gisteren ben ik met Chiel naar Zaltbommel geweest. Lody en Danielle moesten daar zijn omdat Daan een sponsorloop had. We hebben elkaar ontmoet bij het Stadcafe waar Jan Willem werkt. Hanneke zijn vriendin kwam ook nog even langs. Ook hebben we Ed ontmoet na jaaaaren...

Een oude kennis uit Nunspeet en in mijn hele vroege leven ook nog even mijn vriendje geweest. Hij was geen steek veranderd. Nog steeds Ed!
Hij staat op het punt om te verhuizen naar Mallorca. Ergens eind juni gaat het gebeuren. Het was hardstikke leuk om hem weer eens te zien en te spreken. We hebben lekker gegeten bij Jan Willem en we hebben tot 10 uur 's avonds bij het Stadscafe gezeten. (Koelt trouwens wel af hoor!) En daarna hebben we Lody weer naar Tiel gebracht en konden we haar nieuwe huis eindelijk gaan bewonderen. Nog even een drankje genomen en om 1 uur 's nachts waren we weer thuis.

Straks komen Irma en Pim. Gaan we lekker bbq-en en weer eens lekker bijpraten. Gezellig!
De sateetjes staan al in de koelkast, de garnalen liggen lekker in hun marinade en de Sangria staat koud! Lekker...

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails