Wednesday, April 04, 2007

Lekker rustig




Vandaag was er ...niets.... Wauw!
Kon me niet meer herinneren hoe dat voelde. Maar het voelde GOED! Geen gedoe, geen ge-ren van hot naar haar, maar heerlijke rust. Voor mij dan natuurlijk, voor Chiel niet. Hij mocht nog met een klant naar de fabriek.
We zijn nodig aan vakantie toe. Ik denk dat we de afgelopen 4 weken, aan-een-gesloten klanten en collega's op bezoek hebben gehad. Net iets te veel van het goede....

Gisteravond zijn we nog met de klanten wezen eten bij het Outback Steakhouse. De heren wilden opnieuw steaks. "Geen chinees hoor, wij willen vlees!" Nou dat kan...voor 1 van de heren zal het nog een moeilijke tijd worden in China. Hij blijft in Shenzhen om wat dingen te regelen in de fabriek. Geen chinees eten in China, hmmmm....ik weet niet....

Daarna zijn we nog naar de nightmarket geweest.
Vervolgens hebben we nog een biertje gedronken (ik aan de diet-coke) in All Night Long. Voor de oudste was het een schot in de roos. Er stond een bandje Country music te spelen en daar was hij een grote fan van. Hij stond luidkeels mee te zingen en te dansen.
We hebben afscheid genomen en vanmorgen zijn er 2 naar Taiwan gereisd en de ander nam Chiel mee naar China.

Dus vandaag lekker niets gedaan. Nog even naar de Ikea geweest om te vragen wanneer mijn kasten en bed bezorgd worden. De 11e april. Dat schiet lekker op. Kan ik eindelijk de boel gaan inruimen.

En het was weer koud vandaag. Regen, onweer, het kan niet op.
Het is maar goed dat we donderdag naar Vietnam gaan, hihi...

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails