Thursday, April 19, 2007

YEAH er is een H&M in Hong Kong!

Eindelijk, eindelijk is er een H&M gekomen! MIJN winkel! En wat nog veel belangrijker is, ze hebben europese maten. Dus niet alleen dat ienie mienie gedoe, waar maat 2 of 34 al heel groot is en waarbij ik me dus echt een reus voel. Jippie!

Nou is de zaak al op 9 maart geopend maar het stond steeds vol met mensen die naar binnen wilde dus ben ik er wel langs gelopen maar ik kon het echt niet opbrengen om achter in de rij aan te sluiten. De eerste keer toen ik naar binnen wilde, stond er een rij van zeker 50 meter aan weerszijden van de ingang. Compleet met bewaking erbij!

Gisteren ben ik nog maar eens gaan kijken. Ik moest voor Lody nog wat halen en dus een prima reden om eens de stad in te gaan. Ik was er om 10.30 uur, de winkel ging net open en eindelijk geen rij. YES!!! Hele mooie winkel, heel trendy ingericht en 4 verdiepingen hoog! Ik heb maar eens lekker de tijd genomen en een linnen zwarte broek gescoord! In mijn maat! YEAH....

Toen ik naar buiten liep, stond er weer een rij! Niet te geloven. Of eigenlijk wel. De honky's zijn zo'n winkel niet gewend. Het staat midden in Central, wat normaal gesproken dus betekent dat het superduur moet zijn, maar dan kom je de H&M in en dan kan je voor "weinig" heel leuk shoppen. Het viel me wel op dat er naar verhouding heel wat "Niet-Chinezen" rond liepen.
Hihi, allemaal europese vrouwtjes met gemiddelde maat 40 of groter!

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails