Wednesday, April 04, 2007

Paasvakantie


Morgen moet Chiel nog 1 dagje werken en dan hebben we Paasvakantie. Heerlijk! Effe helemaal niets....

Morgenavond om 8 uur vliegen we naar Ho Chi Minh City in Vietnam. Bram en Kamilla en Pim ontmoeten we op het vliegveld. Ik heb er zo'n zin in!!

Via internet heb ik de nodige info achterhaald zodat ik precies weet waar de marktjes zijn, de beste noodle soep van de stad gehaald kan worden en waar we 's avonds wat kunnen drinken.

Ik wil erg graag de tunnels zien waar de vietnamezen zich verscholen en het hotel waar de journalisten zich ophielden tijdens de oorlog. Vreemd dat je daar nu zo rond kan lopen....

We gaan overnachten in het Parc Hyatt Hotel midden in de stad. Lekker centraal en heel belangrijk, ze hebben een zwembad! Ik zag al dat het weer er goed uitzag. Rond de 35 graden. Heel wat beter dan hier op het moment. Het kwik kwam niet boven de 16 graden uit vandaag. Het was gewoon koud!

Ik ga proberen om jullie dagelijks een verslag uit te brengen. Mocht het niet lukken dan komt dat gelijk na de vakantie. 9 April zijn we weer terug.


3 comments:

Anonymous said...

Een hele fijne vakantie toegewenst!!!

Liefs Monique

Anonymous said...

Mou muppet, een hele fijne vakantie, lekker relaxen en veel zien. ENJOY!!!

Groetjes van allemaal aan allemaal!!

SImone XX

Anonymous said...

Wat een heerlijk vooruitzicht weer!
Nou geniet er van en ik hoop dat je veel mooie dingen ziet want dan kunne wij weer mee genieten!
liefs Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails