Friday, April 27, 2007

Veilig aangekomen in NL

Vanmorgen om 6.48 zijn we geland op Schiphol.
Het vliegtuig zat vol met nederlanders die allemaal naar de beurs waren geweest in China of in Hong Kong. Er was geen plekje meer vrij.
Ik moet zeggen dat ik toch wat meer heb geslapen dan anders en Chiel sliep de hele weg!We hebben geen rare dingen meegemaakt. Geen door-starts's, geen turbulentie.
Chiel was zo fit als een hoentje. En omdat hij zo fit was is hij maar gelijk aan het werk gegaan na een uurtje op de bank hangen.

Ben, Martijn en Linn hadden het huis helemaal opgeruimd en netjes gemaakt. De koffie stond klaar en even later kwam Remy ook uit Utrecht. We hebben ouderwets met z'n allen op de bank gehangen.

En dan het weer!! Lekker warm, het zonnetje schijnt volop en niet benauwd. Heerlijk! Toen we eenmaal de koffers thuis haden uitgepakt, ben ik de tuin ingegaan en heb het onkruid gewied wat zo ondertussen de hele achtertuin had overgenomen. Lekker hoor, in je eigen tuintje een beetje aan rommelen.

Ik heb ook gelijk een afspraak gemaakt bij de kapper. Morgen om half twee. En morgen ook de bbq spullen maar inslaan. Lekker. Ik ben echt van plan om zolang het weer het toelaat de bbq aan te zetten.

Linn heeft net een van haar geweldige culinaire hoogstandjes gekookt voor ons, macaroni met roomkaas en bacon. Lekker! Ik ga het in HK ook maken. Nooit te oud om te leren van je eigen dochter!

En straks komen Yvon en Mari langs. Gezellig.

1 comment:

Arlene said...

Zo zus , welkom in Holland, ja dat hebben we goed voor je geregeld he,zomer in April!
Geniet van je tijd hier en ik hoop dat Chiel zijn moeder nog kan opzoeken!
Liefs Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails