Tuesday, April 17, 2007

Bijna naar NL!

Woensdag over 1 week zitten Chiel en ik in het vliegtuig op weg naar NL! Ik heb er vreselijk veel zin in, Chiel ook, alhoewel de reden waarom hij mee gaat niet leuk is.
Chiel's moeder is ziek. Vrij ziek en reden genoeg om naar NL te vliegen. We zijn bang dat als we pas in december komen, het al te laat is.

Vandaag ga ik de spulletjes halen die Lody, Simone en Linn hebben gevraagd om mee te nemen. Leuk.

Aanstaande vrijdag ga ik weer met Jos de beurs op bouwen. Heb ik ook zin in. Het was vorig jaar voor mij een eye-opener om te zien hoe zoiets wordt opgezet.

Dan hebben we vanavond nog even een verzetje omdat Bram vandaag echt jarig is. Effe een drankje voordat iedereen weer als een idioot over een beurs rent, door China reist of zoals Pim voorgoed vertrekt naar NL.

3 comments:

Anonymous said...

Hoi ans en Chiel, leuk dat jullie naar Nederland komen maar vervelend dat Chiel zijn moeder zo ziek is!Ik hoop jullie nog te zien,maar.....als dit niet lukt dan zie ik jullie in elk egval in augustus :).Veel plezier maar ook sterkte in Nederland
Arlene

Anonymous said...

Wat vervelend dat Chiel zijn moeder ziek is. Sterkte! Maar wel gezellie dat jullie weer Nederland komen. Neem zomerkleding mee, want vanaf volgende week verwachten ze weer 25 graden weer. We hebben een vroege zomer....

Ans hoezo Pim voorgoed naar Nederland?????

Liefs Monique

Anonymous said...

Hi guys, naar van Chiel's moeder!!
Denk dat het een goede beslissing is dat Chiel meekomt... Sterkte ermee.
Maar inderdaad errug gezellig dat jullie naar Nederland komen. Is het gelukt met de "boodschapjes"? Zie je zeker. Dikke kus Simone

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails