Tuesday, November 30, 2010

Kraambezoek

Allereerst, bedankt! Bedankt voor al die lieve reacties op mijn dipje. Door het medeleven gaat het vandaag stukken beter met me!

Vandaag ben ik ook gelijk maar op stap gegaan. Ik ben gaan wandelen naar Wampoa langs het water en genoten van het prachtige zonnige weer. Ik ging op kraambezoek bij Cynthia, Michael en Micah om de nieuwe dochter en zusje Jazmin te bewonderen. Oma Ans, de moeder van Cynthia, was er ook!


Wat is het weer een prachtig kindje! Heel klein en teer maar wonderschoon! De grote broer Micah was er niet echt van onder de indruk. Zolang hij maar zijn natje en droogje krijgt vind hij het allemaal best. Hoogtepuntje was toch wel weer dat ik zo'n klein mensje in de armen mocht houden. En ze deed zowaar haar oogjes even open!

Daarna ben ik weer terug gelopen langs de boulevard naar Chiel's kantoor. Ik had eigenlijk even willen kijken op het nieuwe kantoor waar ze per 1 januari intrekken maar helaas krijgen ze de sleutel pas morgen. Ik moet nog even wachten.

Het kantoor blijft in het Starhouse maar verhuist van de 9de naar de 15de verdieping. Het kantoor wordt ook 2 keer zo groot! En dat moet ook want er zitten straks ook 2 keer zoveel mensen als in het begin. Het uitzicht is straks nog mooier! Zodra het kan laat ik foto's zien, maar eerst moet er verbouwd worden.

Chiel en ik hebben nog wel samen een noedelsoepje gegeten en een kop koffie gedronken. Morgenavond komt hij weer thuis. Hij is net vertrokken naar Shanghai voor 1 nacht! Met Cathay Pacific... hopelijk gaat alles goed en blijft de cabine druk functioneren!

Cathay plane makes emergency landing in Kazakhstan
HONG KONG — A Cathay Pacific flight carrying 306 passengers made an emergency landing in Kazakhstan on Monday after the crew discovered a problem with the cabin pressurisation system, the airline said.
The Hong Kong-bound Boeing 747-400 flight was diverted to the city of Karaganda in the central Asian country about six hours after taking off from Amsterdam, Cathay said in a statement.
"We woke up all of a sudden with the oxygen masks coming down," passenger Henk Stijweg, 64, told Hong Kong's South China Morning Post.
"All the lights came on full. It was a bit of a panicky situation and people were clearly anxious, but there was no shouting or screaming. Everyone stayed very calm in the circumstances," he added.
A mayday signal was sent to Karaganda airport as the plane flew in, but none of the passengers or 20 crew were hurt, the airline added.
Cathay said it was investigating the incident, adding that a replacement plane brought back all of the passengers to Hong Kong on Tuesday.

Have a nice day!

2 comments:

Fiona Teeuw said...

En wat ruiken die babytjes lekker hé!

Arlene said...

Wat een ondeugende blik heeft die Micah!
Enne dat stuk over dat vliegtuig,oeps niet lezen als je zelf bijna moet vliegen!!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails