Monday, August 22, 2011

The day after....

Na 3 weken een logee te hebben gehad, was het vandaag maar leeg en stil in huis. Ik werd wakker om 8.30 en terwijl ik de huiskamer inliep, keek ik nog even om het hoekje in de logeerkamer, maar er was echt niemand meer die in bed lag. Ik heb lekker kalm aan gedaan. Koffie, broodje, herhaling van Parenthood op tv en langzaam maar zeker gingen de oogjes verder open.

Ik had voor mezelf bedacht dat ik eerst de logeerkamer maar ging opruimen. Lakens er af, in de wasmachine gooien, bed opnieuw opmaken, stofzuigen, de gasten badkamer schoonmaken. Ook onze slaapkamer heb ik opgeruimd. Alle spullen die op onze slaapkamer hadden gelogeerd, gingen weer terug op hun vertrouwde plek in de logeerkamer. En toen ik toch bezig was heb ik gelijk onze badkamer ook maar schoon gemaakt. En alles blinkt weer! Ik heb er de hele dag over gedaan maar who cares!

Morgen gaat Chiel weer naar Shenzhen. Life goes on...


1 comment:

Anonymous said...

Ja in ene is het wel stil hoor. Ben zelf ook maar aan de slag gegaan met de was en boodschappen. En vanavond..... vroeg naar bed.

Nogmaals bedankt voor een heerlijke vakantie.

Dikke kus,
Lody

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails