Sunday, August 14, 2011

Red Hot Chili Peppers

De avond voordat Lody en ik op reis zouden gaan, stond er nog een leuk uitje op het programma. Al weken had ik de kaartjes in huis en eindelijk mochten we dan naar de Red Hot Chili Peppers!


Lody bleef deze avond thuis. Ik had de kaartjes al gekocht voordat ik bericht kreeg dat ze wilde komen, en alle plekken waren al uitverkocht. Achteraf denk ik dat ze dit misschien toch niet leuk had gevonden. Niet haar stijl zeg maar. Maar voor ons, de oude rockers, een gigantisch evenement. Hou ouder hoe gekker!


En het was gaaf!!!


Wat ook erg leuk was om te zien, hoe Hong Kong zich door dit allereerste echte indoor rock-event heeft geslagen.  Zo mochten mensen in de arena staan! Ongekend voor HK want het liefst willen ze dat iedereen blijft zitten op de stoel. Ook mocht er zo maar drinken en eten meegenomen worden de zaal in! En hoera, er mocht bier geschonken worden!


Wel liepen de security-mannen rond en bleven iedereen in de gaten houden. Ik dacht echt dat ik niet meer bij kwam toen een van de mannen zag dat er bier gemorst was. Hij bleef staan, zwaaide naar de schoonmaak-dame die gelijk de grond kwam dweilen! Ik dacht nog, laat toch gaan man. En later zal hij hetzelfde wel gedacht hebben toen er met hele bekers gesmeten werd.


En er waren stoute mensen in de zaal...er werd stiekem gerookt! En ook werden er joints opgestoken!! Volgens mij roken ze dat natuurlijk en werden er talloze rondjes gelopen met de neus omhoog, hihi.

Ook voor de RHCP was het de eerste keer. Dat wil zeggen, hun allereerste optreden in Aziƫ! Ik denk dat dit optreden ze nog wel even bij blijft. Zo netjes is het waarschijnlijk nog nooit verlopen!


Enhanced by Zemanta

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails