Tuesday, January 10, 2012

Magic Kingdom

De laatste dag in Orlando. In ieder geval de laatste dag zonder heen en weer te vliegen. We zijn naar Magic Kingdom geweest en ik heb met open mond naar alles staan kijken.


Het begon er al mee toen we bij het loket stonden dat ik zowat achterover viel van de prijzen. Ik had zo'n 3 tientjes verwacht maar nee, 85 dollartjes waar de belasting nog overheen moest per persoon! Ineens zag ik al die gezinnen die met opa en oma naar binnen gaan, in een heel ander licht! Die moeten de portemonnee echt afstoffen! Voor 1 dag 1 park zoals wij deden was dus 85 dollar. Wil je meerdere dagen naar verschillende parken dan kost dat 250 dollar! Alsof je een emmer leeg gooit, maar goed. Ik denk dat iedereen dat al wist want de creditkaarten werden getrokken en ik zag niemand flauw vallen en/of wit weg trekken.


We probeerden nog korting te krijgen omdat de mannen the Goofy hadden gelopen maar daar trapte de dame niet in. Wel kregen we een vriendelijke lach en een button waarop stond 'First Visit'!


Per monorail kwamen we Magic Kingdom binnen en daar liepen we dan over Mainstreet! Wat gaaf! En dat kasteel! Prachtig! En die koppies van al die kindjes die ineens Mickey zagen lopen, onbetaalbaar! Er liepen heel wat kleine prinsesjes rond! Ik zou toch bijna een fan worden van Disney World!


We hebben heerlijk rond gelopen. Buzz Lighting bezocht, Chiel en Jesse zijn nog in Space Mountain gegaan, we hebben beren zien zingen, wilden in de treintje gaan zitten maar toen we die rij zagen ging  het lampje definitief uit. De mannen hadden overal spierpijn en 2 dagen rennen gaat niet in de koude kleren zitten. Dus terug naar de ferry en lekker naar het hotel.


Straks nog eten in Downtown Disney, vanavond koffer inpakken en dan zit het er op.
Time flies when you're having fun!

2 comments:

Anonymous said...

Zo en weer een ervaring "in the pocket", gaaf hoor en bedankt dat we weer even mee mochten genieten,

Lody

Yvon said...

Oh... roept herinneringen op aan Disney Parijs!! Maar het zal in Amerike vast nog vele malen groter en overweldigender zijn!! Gaaf!! Zelf een niet pur sang Disney fan als ik vond het in Parijs al geweldig, kan me alleen maar indenken hoe het daar was;-))

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails