Monday, May 14, 2012

Moederdag

Eigenlijk doen we daar nooit echt iets aan. Ik was al blij met de macaronie-kettingen die de kinderen ooit maakte. Maar tot mijn verbazing werd ik vanmorgen gewekt door Chiel met ontbijt op bed! Croissantje, eitje, koffie en jus. Ik viel bijna mijn bed uit van verbazing! Zo lief!!

Verder zijn we bezig geweest met de voorbereidingen voor de bbq. Deze keer 's middags om 12 uur en alleen hamburgers. Jesse had zich heel subtiel zelf uitgenodigd en we hebben Berry ook gebeld of hij zin had in een hamburger. Ik had het ook met rook signalen kunnen doen want hij slaapt precies tegenover ons balkon in het Regal. Maar omdat Chiel de burgers nog niet op de bbq had gelegd en daardoor nog geen rook was opgestegen hebben we het maar via de telefoon gedaan.



Even later stonden Jesse en Berry op de stoep. Ik kreeg nog een heerlijke taart en truffeltjes van Agnes B van Jesse! Ook al zo lief! We hebben heerlijk gegeten en de hamburgers waren optimaal gelukt! Chiel wordt een echte prof! Enige minpuntje was dat om 12 uur de zon echt recht boven het terras scheen, dus heel slecht voor de kale fontanelletjes onder ons. Het liep echt in straaltjes van iedereen af. Voortaan zoiets maar doen rond 1 uur maar vandaag kon niet anders. Om 2 uur moest Chiel weer naar het vliegveld om een klant op te halen. Berry ging nog even sporten, Jesse had een afspraak om 3 uur met Mabel en ik ging aan de afwas.


Om half 6 stonden Jesse en Mabel weer op de stoep. Ze hadden het cadeau voor Viggo gehaald en brachten die alvast naar ons huis. Jesse moet morgen al vroeg naar China en ook al probeerde hij een oplossing te bedenken, het ging gewoonweg niet. Dus vandaar dat ik morgen het cadeau van Jesse aan de familie Reinders mag overhandigen. Ik zeg nog niet wat het is natuurlijk maar wij hebben al voor-pret voor 10 gehad!



En toen kreeg ik nog een mandje in mijn handen gedrukt. 'Voor jou, van ons!' Huh?! Voor mij, waarom? Omdat we altijd willen komen bbq-en, zei Jesse. Ik pakte het mandje uit en onderin zat een doosje, met een nieuwe I-phone! Ook nog een witte!! Nou ja zeg!! Je begrijpt, ik hield het niet meer droog. Een veel te gek cadeau maar wel enorm lief! Ik heb de laatste tijd alleen maar pech met mijn telefoons gehad en dat kon Jesse niet meer aanzien. (Natuurlijk merkte ik toen ik alles wou installeren dat mijn sim-card nog van formaat 'groot' is en hij natuurlijk niet past. Dat kon er ook nog wel bij. Dus morgen ga ik gelijk naar Smartone om een nieuwe kaart te halen die wel past. ) Eindelijk hoor ik er ook bij!! Jippie!!

Nadat ik de traantjes had gedroogd en Jesse en Mabel weer waren vertrokken, en lekker aan de telefoon had gehangen met Linn, (ook al zo lief!) heb ik me vlug opgeknapt en omgekleed. Ik werd om 7 uur verwacht bij Heaven on Earth. Chiel had een middagje doorgebracht met Dick, onze klant, en omdat mijn rug weer opspeelt ben ik niet meegegaan. Ik zou rechtstreeks naar het restaurant gaan. Veel slimmer. Ik moet tenslotte nog vliegen woensdagnacht!



Berry kwam ook en met z'n viertjes hebben we zalig gegeten. Lekker. Aan het eind van de maaltijd kwam de manager van het restaurant langs om een foto te nemen van ons. Voor moederdag! En voordat Dick en Berry het doorhadden stonden ze vereeuwigt op een pracht van een polaroid foto. Hihi. Ik kreeg er zelfs nog een mooi lijstje omheen en als klap op de vuurpijl een gratis dessert! Ook weer zo lief!!



Na het eten zijn we terug gelopen via een Apple store waar ik notabene van Berry nog een hoesje kreeg voor mijn nieuwe telefoon! Zo lief!! Daarna hebben we nog een wijntje genomen en hebben we de klant bij het hotel afgeleverd. Chiel gaat morgen voor 2 dagen naar China met de klant, Berry gaat naar China naar de fabriek en ik blijf thuis om morgen Jos, Irma en kleine Viggo te verwelkomen! Kan niet wachten om Viggo vast te houden en om Jos en Irma als ouders bezig te zien! Leuk, leuk, leuk.


Jos stuurde vast een foto om te laten zien dat ze echt met z'n drietjes in een vliegtuig zitten! Dat worden nog gezellige dagen t/m woensdag!

Wat een heerlijke dag!


1 comment:

simone said...

LIEF!!!!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails