Monday, May 14, 2012

Viggo goes Hong Kong!

Na een lange vlucht kwamen vanmorgen Jos, Irma en kleine Viggo aan in een warm en benauwd Hong Kong. Maar die kleine is een echte bikkel! Hij heeft de hele vlucht doorgeslapen en geen kik gegeven! Net z'n vader!



Rond 10 uur kreeg ik een telefoontje van Jos. Of ik thuis was. Ze zouden over 10 minuutjes bij mij zijn dus ik stond gewapend met de camera klaar op het balkon om foto's te maken. Toen bleek later dat zij al voor de deur stonden en ik geen deurbel of telefoon heb gehoord! Nou ja. Jesse kwam ook nog even langs en nu kon hij zelf zijn geweldige cadeau aan Viggo overhandigen.



De familie Reinders was een beetje moe. Het blijft een lange reis maar de eerste keer met zo'n kleintje is wel heel spannend, en dat was van de bekkies af te lezen. Alleen Viggo had echt nergens last van. Hij sliep en hij bleef slapen ;-) En wat een prachtig mannetje is hij toch! Om op te vreten! En zo makkelijk!



Toen we allemaal voorzien waren van koffie en de eerste nieuwtjes waren uitgewisseld was het tijd voor de onthulling! Viggo kan zich nu eigenaar noemen van een gele Lamborghini! Kompleet met uitklapbare zijspiegels, een pratende navigatie en een remote controle voor zijn vader die nu vanaf zijn stoel Viggo kan laten rond rijden! Helemaal geweldig. Zeker toen de richtaanwijzers werden uitgeprobeerd en een Chinees stemmetje de huiskamer in brulde 'Turn left, turn l(r)ight!'

Jos had in ieder geval wat te doen. Eerst mocht hij een ledikant plus matras naar zijn huis slepen en nu staat de Lambo nog geparkeerd voor mijn eettafel, maar die moet natuurlijk ook nog naar huis.



We hebben nadat Jos het ledikant in elkaar had gesleuteld nog geluncht bij Sushi One met z'n allen. Jos ging daarna naar het werk, Irma en Viggo deden een dutje en ik ging naar de Smartone om een kleine simkaart te halen voor mijn nieuwe telefoon.


Aan het eind van de middag zijn Irma, Viggo en ik gaan lopen naar de Avenue of Stars om bij de Starbucks lekker op een terrasje te hangen. Viggo vond het allemaal best. Ook toen zijn eerste Chinese en Japanse fans om hem heen stonden en hem probeerden aan het lachen te krijgen.


Tegen een uurtje of 6 was Jos er ook en zijn we gaan slenteren naar de Thai bij ons op het pleintje. Lekker gegeten en toen was de koek echt wel op. De familie was nodig toe aan rust en een lekker bed.
De eerste dag was in ieder geval een succes!

2 comments:

Arlene said...

Wat een lekker ding!
Hij heeft echt geluk met zo'n suiker oom ,een echte Lamborgini gaaf hoor!

Simone said...

Wat een mooi manneke zeg! En Jesse wat een gaaf ding, man! Jammer dat je hem eerst niet zelf kon uit proberen :-)?! En zuske, morgennacht vlieg je lekker deze kant op!!!!! Supergezellig! Dikke kus voor allemaal.....

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails