Thursday, May 03, 2012

Rustig

Het is rustig hier in Hong Kong. Alles gaat z'n gangetje en er zijn geen gekke dingen gebeurt. Jesse doet een rondje Thailand, Jos zit lekker in NL en Mickey zit in Canada. Heerlijk voor iedereen natuurlijk, maar zo heb je wel weinig om over te schrijven.

Ik ben vandaag naar de bloemenmarkt geweest. Samen met Ellen. Zij wilde ook wat plantjes voor in haar nieuwe huisje halen en ik ben gezellig mee gegaan. Ik ga tegenwoordig eens per week er heen. Zo komt mijn balkonnetje langzaam maar zeker in het groen te staan. Het begint ergens op te lijken!




En de pioenrozen waren in de aanbieding. Gelijk maar een bosje meegenomen.



Heel lang hebben we het niet volgehouden. Het was zoooo warm! En benauwd! Je kan gewoon niet meer nadenken. Dus eerst maar een iced-coffee genomen om af te koelen en daarna de taxi in naar huis.

Dus ik ben maar gaan bakken. Er lag nog een pak broodmix in de la. Boeren donker bruin! Heerlijk!


Vervolgens bedacht ik me dat ik wel eens iets wilde maken met 'silken tofu'. Ik ben daar gek op, dus receptje opgezocht, silken tofu gekocht en gebakken. Is ook goed gelukt! En ik heb sezhuan pepper/salt gemaakt!




En straks maak ik mijn pizza. Dus mijn tijd verkwansel ik niet, hij wordt optimaal gebruikt!

3 comments:

Fiona Teeuw said...

Ja, jouw balkon wordt echt heel fleurig, kleurig en voor gezellig! Is grasmaaien tegen de balustrade niet een beetje moeilijk? ;-)

Arlene said...

Je krijgt echt een prachtig balkon,gezellig hoor!

simone said...

Het wordt al steeds meer zoals je het wil hebben!!!! En hoe heb je de tofu klaar gemaakt, heb nog een blokje liggen én natuurlijk de peper die we samen hebben gekocht....

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails