Wednesday, March 21, 2007

Alles gaat z'n gangetje


Deze week is het lekker rustig. Ik ben weer wat dozen aan het leeg halen, lekker thuis aan het koken geslagen, wat kussenhoesjes genaaid van de zijden stofjes die ik in Singapore had gekocht en ik heb al 2 keer (!) getraind. Niet wezen rennen of zo maar gewoon flink doorstappen en elke keer een minuutje looppassen. Mijn motto is " vooral langzaam opbouwen"!

Vanaf donderdag wordt het een gekkenhuis. Wat klanten betreft dan. Donderdagavond komen Berry en Paul en 2 klanten. En van het weekend komen er 3 verschillende klanten in setjes van 2. 1 Setje neemt de vrouwen mee en daar ga ik dinsdag mee op stap.

In ieder geval zal ik Chiel wel weinig zien de aankomende week. Hij gaat op en neer de Chinese grens over.

O ja en ik heb weer 2 prachtige canvas doeken opgehangen met dank aan mijn buurman van de 6e verdieping!

1 comment:

Anonymous said...

Je huisje ziet er leuk uit!
Leuk he shoppen met klanten,lijkt me wel wat.
Liefs en groeten Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails