Tuesday, March 13, 2007

Heel trots!

Waarschijnlijk hebben jullie wel gemerkt dat ik zo trots als een oude aap ben op die man van mij die een halve marathon heeft gelopen.

Ik heb via een website die allemaal foto's en video's heeft gemaakt van de HK marathon, het hele pakketje besteld en vandaag heb ik het filmpje ontvangen. De foto's worden nog opgestuurt maar het filmpje heb ik gelijk gedownload en op het blog gezet.

Het stottert een beetje vanwege het grote bestand maar jullie kunnen met eigen ogen zien hoe Chiel samen met Jesse en Pim over de streep is gekomen. Hij liep nog soepeltjes! Halverwege het filmpje wordt het beeld zwart en gaat een paar seconden later over in het persoonlijke filmpje. Blijf vooral kijken want dan komen de bikkels over de streep!

Van 3 verschillende standpunten is gefilmd hoe zij over de streep zijn gekomen. Helaas hebben de chinezen zijn naam niet zo goed gespeld. Aan het eind hebben ze het over Honig Miheel. Het is maar dat je het weet.

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails