Wednesday, March 14, 2007

Waar is de zon nou?!

Gedver....de laatste dagen is het troosteloos in HK. Geen zonnetje te zien! De temperatuur is gelukkig iets omhoog gegaan maar de lucht is grijs en af en toe een druppie regen.
Heb geen idee wat er aan de hand is met het weer. Ik kan me van vorig jaar nog herinneren dat het bloedjeheet was rond deze tijd. Dat de zon volop scheen en dat ik baalde dat het zwembad nog niet open was...


Met Anisah ben ik vandaag naar Shenzhen geweest. Ze moest nog een stempel hebben voor haar studenten-visa en daar voor moet je eerst HK uit en daarna HK weer in. We hebben nog even rond gelopen in het Lo Hu commercial center maar we waren niet echt in de mood om te shoppen. Vanmiddag hebben we geluncht in HK en daarna lekker gehangen op de bank. Heerlijk.

Kamilla zou haar nichtje ophalen bij mij thuis en daar zaten we dus op te wachten. Toen eindelijk de bel ging en ik open deed was ik helemaal verbaasd. Op de stoep stonden Jos, Bram en Kamilla met een grote bos bloemen. Voor onze trouwdag! Wat lief!! We liepen naar het Indonesisch restaurant en daar zat Jesse op ons te wachten. Tjonge...ik was echt helemaal verbaasd! Heerlijk gegeten trouwens...

Maar daar hebben Bram, Kamilla en ik ons verplicht om te gaan trainen voor de 10 kilometer volgend jaar tijdens de HK marathon. Help! Dringt nu pas door wat ik heb toegegeven....
We gaan in ieder geval lekker trainen, bewegen en saaie zondagen doorbrengen ergens op een wandelpad...het geeft een doel, toch?!
En we hebben nog een heel jaar om ons mentaal en fysiek voor te bereiden...moet lukken...

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails