Friday, March 23, 2007

Mijn duifjes vliegen uit!


Hier op de zevende verdieping, zie ik veel meer vogels en dan vooral duiven dan ik gewend was op de 27ste verdieping. Ze zitten vaak voor het raam naar binnen te staren en als je niet oppast dan vliegen ze zo naar binnen als je raam open staat om "lekker te luchten".

Zo zag ik dat er een koppeltje duiven een nestje hadden gebouwd achter de airco op de 5de verdieping. Onder het slaapkamerraam van Jesse! (gelukkig is die jongen steeds aan het werk en heeft volgens mij de binnenkant van zijn appartement al tijden niet van binnen gezien, dus hij heeft nergens last van gehad!) Ze piepen en maken een kabaal als de moeder weer aan komt vliegen met wat eten. Maar ik zag ze steeds niet...
Tot vanmorgen! Ze zaten keurig op het randje en opeens hadden ze door dat ze ook vleugels hadden...mijn duifjes zijn uitgevlogen....

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails