Wednesday, March 28, 2007

Naar de Big Budha



Ik kan nog heel even wat op het blog zetten. Over een kwartiertje ontmoet ik Rita en Hildegard om naar de Big Budha te gaan.


Ben net nog als een idioot brood gaan kopen, langs Burberry geweest om een nieuwe sleutelhanger op te halen die een klant maanden geleden had gekocht maar die nu kapot was, en om schoenen te ruilen voor Berry die hij had gekocht voor zijn dochter. Helaas klopte de maat niet, had hij geen bonnetje of doos, dus dat feest ging niet door. Jammer.


Gisteren was het even snel dim summen, en 's avonds hebben we gegeten bij Hutong! Dat is altijd een feestje!

Morgen gaan ze weer naar huis met koffers vol cadeautjes voor iedereen. Ik ben echt niet de enige die helemaal aan shoppen verslaafd is. Misschien moet ik zo'n kringgesprek-clubje gaan oprichten. "Mijn naam is Ans en ik ben shopverslaafd..."hihi.


Ik denk dat we vanavond lekker op de bank kunnen zitten, alhoewel ik weet dat er al weer nieuwe klanten aan komen vandaag of morgen.

1 comment:

Anonymous said...

Ja,je moet de "shoppers anonymous"oprichten!Ik doe ook mee, shoppen is toch leuk?
Las dat Simone bij een trendy woonzaak gaat werken,lijkt me ook helemaal te gek!
Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails