Tuesday, March 27, 2007

Shoppen!

Ik heb een supergezellige maandag gehad!
We hebben geshopt en over de markt gelopen en geluncht. ' sAvonds toen alle mannen weer terug uit China waren hebben we lekker gegeten, nog wat wijntjes gedronken en toen was het weer tijd om naar bed te gaan. Maar eerst moesten alle plastic tasjes met de aanwinsten van de markt nog opgehaald worden van ons flatje. Tassen vol met t-shirts, parfums, schoenen en zo. Ik heb zo gelachen!

Vanavond zijn Chiel en ik uitgenodigd door hun om mee te gaan naar Hutong! Altijd lekker... Ik ga vanmiddag nog even Rita en Hildegard laten zien waar je parels kan kopen en morgen als de mannen weer naar China zijn, gaan we naar de Big Budha.

Het is net of ik weer in NL ben. Lachen, lunchen en praten met 2 nederlandse vriendinnen. Hardstikke leuk!

1 comment:

Anonymous said...

Gelukkig dat je en gezellige dag hebt gehad met de "vrouwen van nederlandse relaties"( Youp van "t Hek) na de ramp met "de zakenman" Shoppen is altijd een erg goede remedie. Ga ik straks denk ik ook even doen.
P.s Heb een nieuwe baan, ga o.a. Koloniale meubelen en heel erg leuke assecoires verkopen op het Meubelplein Leiderdorp, bij "Villa Verne". M.i.v. 11 mei a.s. wanneer het totaal verbouwde Meubelplein opnieuw wordt geopend. Dikke X, zie je gauw Simone

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails