Saturday, March 24, 2007

Ik ben een beetje moe...



Nou dat hakt er wel in...3 dagen achter elkaar met klanten rond lopen door HK.

Eerst de Italiaantjes, toen 2 mannen van een bedrijf dat container-kranen wil maken/kopen in China en gisteren 2 mannen met hun vrouwen die lichtbakken in NL verkopen. Pfff....
Maar het was wel heel gezellig! De dames zijn hardstikke leuk en het klikt! Moet je ook maar afwachten, toch?!
Op dit moment zit Chiel in vergadering met de mannen van de container-kranen. Al vanaf half elf vanmorgen en het is nu 2 uur geweest. Hij kan zou bellen dat ze willen lunchen. Ik ben maar wat boodschapjes gaan doen en mijn paspoort opgehaald bij het reisbureau. Ik had een visum voor Vietnam nodig. Maar het staat er in en over anderhalve week gaan we lekker een paar dagen vakantie houden!

Vanavond eten met alle klanten en maandag ga ik met de vrouwen door HK lopen. Er moet nodig geshopt worden natuurlijk. Dan komt er maandag nog een klant (!). Chiel neemt er 1 mee, Berry en Paul nemen er 1 mee en waarschijnlijk moet ik ook nog een klant over de grens helpen naar China.

Nu maar even op de bank...even de oogjes dicht doen...

2 comments:

Arlene said...

Nou, rust maar eens lekker uit!
Nu het hier wat beter weer aan het worden is,merk ik dat ik ook weer veel meer doe, de tuin, schuur opruimen etc.Na zo'n dag is het ook heerlijk lui liggen op de bank en TV kijken.Nog even en je bent ook weer even in Holland he?
Liefs Arlene

Anonymous said...

Is dat nou nog steeds dat zelfde banfdje met die leuke zangeres? gr Ben

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails