Friday, March 09, 2007

YES Weer terug op het net!

Ik ben zo blij!
Eindelijk kan ik weer gewoon achter mijn eigen pc-tje thuis op het net. 10 hele dagen voelde ik me van de wereld verstoten. Maar nu heb ik heel modern wireless broadband! Geen kabels over de grond, geen spaghetti van kabels achter het bureau! Niet te filmen hoe eenzaam je je voelt als je geen internet meer hebt. En ook niet onbelangrijk, ik heb weer normale TV! Na 10 dagen chinees aangehoord te hebben, heb ik nu Oprah opstaan. Heeeeerlijk!

Allereerst bedankt voor alle verjaardagskaarten voor Chiel! En voor het pakje Monique! De chocola is op en de tijdschriften uit. Bedankt!

Mijn tripje naar Beijing is uitgesteld tot nader order. Niemand kon de beste man te pakken krijgen die de samples in ontvangst moest nemen dus dan maar niet. Ik wil heel graag Beijing zien maar natuurlijk het liefst met Chiel. Dus ik vind het jammer maar niet zo erg. Dat tripje komt nog wel.

Dus dachten we maar, een tripje naar Saigon, lijkt ons ook heel leuk. Dus hebben we geboekt en gaan Kamilla, Bram, Pim en Chiel en ik met pasen voor een paar dagen naar Vietnam. Ben heel benieuwd hoe het daar uit ziet. En we gaan zeker het gangenstelsel bekijken die de vietnamesen hebben aangelegd tijdens de oorlog met Amerika.

Vervolgens vond ik dat ik maar eens in Druten moest gaan kijken zo eind april. Ik heb de vlucht geboekt en op 25 april kom ik aan en blijf 10 dagen! Jippie!!

En ons nieuwe huisje, in 1 woord geweldig! Ruim, licht en het idee van een echte woning. Ik moet nu meer dan 10 stappen lopen om in mijn slaapkamer te komen, hihi. Het uitzicht is niet zo mooi als dat ik had. Ik kijk tegen de achterkant van Chunckin Mansion aan. Maar je kan niet alles hebben. Ik loop niet tegen alles op en dat alleen al is een heel groot voordeel!

3 comments:

Anonymous said...

Zo je zit weer vol plannen en leuke vooruitzichten,Nederland in de lente meemaken lijkt me voor jou ook weer "nieuw"ook fijn voor je kids!
Geniet lekker van je huis,kan me voorstellen dat het je goed bevalt!
Liefs en XX Arlene

Anonymous said...

Hoi Ans, goed te horen dat je huisje lekker bevalt, maak je foto's en heerlijk dat je alweer zo gauw in Nederland bent. Count the days..........

Veel liefs en knuffels,
Lody

PS: ook voor Chiel natuurlijk!

Anonymous said...

He Hallo dan, lekker dat je weer "on line" bent! En helemaal lekker dat je gauw weer naar Nederland komt.!!!

XXX

Simone

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails