Friday, March 30, 2007

....hmm..er gebeuren vreemde dingen in de Pinnacle!

Jazeker!

Zo is er bijvoorbeeld gisteravond weer getraind voor de marathon van volgend jaar!
Kamilla, Anisah, Jos, Chiel en ik hebben de route weer gelopen langs het water.
Na het werk hebben we eerst thuis bij ons gegeten en zaten we eerlijk gezegd een beetje in te zakken. Maar we zijn opgestaan, hebben ons omgekleed en we hebben het gedaan! Ik was zo trots op ons allemaal maar zeker zo trots op mezelf!

en...

bij terugkomst in de Pinnacle waren we weer verbaasd!
Wij staan in de lift en net voordat de deur dicht gaat, springen er nog een paar chinese meisjes de lift in. Leuke meisjes by the way...

Ik druk op de 7de verdieping en ik zie ineens dat er al op de 5de gedrukt was (Jesse's verdieping!) Vraag ik aan Chiel "Heb jij op 5 gedrukt?" zegt dat leuke chinese meisje voordat Chiel nog wat kan zeggen "Nee hoor, dat heb ik gedaan!" Jos, Chiel en ik keken elkaar aan met verbazing. Hmmm.... "O, je verstaat nederlands?" "Jazeker!" antwoorde ze.
Toen ze uitstapte zei Jos "Let op of ze naar 5A loopt..." (Jesse's flat) en ze draaide gelijk de andere kant op met een veelbetekenende glimlach op haar gezicht, hihi.

Ja ja, onze Jesse is hardstikke druk en hij vertelde ons van de week dat hij een Personal Assistant met bijzondere kwaliteiten zocht...Zou hij haar al stiekum gevonden hebben??

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails