Friday, June 13, 2008

Gaio hé lán oftewel Hup Holland!


De oranje leeuw-outfit hangt aan een waslijntje in China!

Spannend, spannend, spannend. Ik hoop echt dat Oranje nog een keer laat zien hoe goed ze voetballen. Ik ga vanmiddag nog wel even voorslapen, denk ik.
Wederom moeten we om 3 uur 's nachts klaar zitten in vol ornaat maar vandaag gaan we ook lekker eten met z'n allen. Leuk! Ik heb er zin in!


"Onze" Wesley!!

Het weer is weer naadje hier. Bloedheet en het regent. Vanmorgen was het opnieuw aan het onweren. Chiel had nog een meeting en mocht lekker door de storm naar buiten. De bofkont.
Wat wel grappig is, hoe sommige chinezen zich door de regen begeven.
We kwamen net een oud mannetje tegen, 1.50 lang met een noordwester op, een roze regenponcho en knalgroene crocks! Hij leek echt op een smurf. Jammergenoeg geen foto van kunnen maken.
We kwamen er ook nog eentje tegen die 3 paraplu's vast hield! Wat er ook gebeurt, hij is voorbereid!
Of mensen die een half opengeklapte paraplu vasthouden waar nog 2 of 3 baleinen (schrijf ik dat goed zo?) nog van overeind staan.

Ik denk dat ik gewoon ergens in een restaurantje moet gaan zitten met m'n fotocamera...

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails