Friday, June 20, 2008

Stukje huisvlijt!

Van de week zag ik op de hyves van Christy, dat ze een superleuk oranjeshirt aanhad.
"watch out for the Dutch" stond erop. Ik nagevraagd waar ze het had gekocht. Bleek bij het Kruitvat vandaan te komen. Voordat ik het wist, was Arlene al op zoek naar het T-shirt in Nunspeet, had Simone in Leiden gekeken en was zelfs een collega van Arlene in Epe op zoek gegaan. Maar helaas...niet meer te koop. Jammer natuurlijk maar als ik iets wil, dan krijg ik het ook!

Dusssss...ben ik naar Spotlight gegaan in de Megabox in Kowloon Bay. Een supergrote creatieve supermarkt. Ik heb er geen ander woord voor. Alles, maar dan ook werkelijk alles wat je zoekt om iets creatiefs te doen, kan je daar vinden. Gelijk door gelopen naar de strijkletters, spul ingeslagen en zie hier het resultaat!



"Watch out for the Dutch" klopt qua engelse grammatica niet helemaal. Vandaar dat ik het veranderd heb in "Be Ware..."

4 comments:

Anonymous said...

Nou dat heb je knap gedaan zus, en nou moet het ook morgen nog helpen hè. We gaan er weer voor.

groetjes en veel plezier morgen weer, Lody

simone said...

Waarom heb ik die markt niet gezien toen ik er was??? Had m'n koffer waarschijnlijk al helemaal niet meer dicht gekund!!Staat op het verlanglijstje van een eventuele volgende keer!! Maarre toppie gedaan zus, als dit niet helpt........

Anonymous said...

als we nu niet gaan winnen, weet ik het ook niet meer!
Veel plezier morgen met de wedstrijd! Flink aanmoedigen he..!!

X
irma

Yvon said...

Je bent er weer helemaal klaar voor!!!!!!!!! Laat de Russen maar komen;-))
Veel plezier alvast morgen(nacht), het kan nu niet meer mis gaan natuurlijk, wij kijken iig met een gerust hart morgen nu we jullie shirts hebben gezien;-)

Groetjes uit Druten!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails