Thursday, December 04, 2008

Bijna naar huis!

Nog heel even en dan gaan we lekker de kerst in NL vieren! Ik heb er zin in!!
Maar jullie mogen morgen eerst nog Sinterklaas gaan vieren! Ook leuk. Chiel en ik gaan morgenavond eten bij Cynthia en Michael. Boerenkool met worst!

Vandaag de allerlaatste cadeautjes gekocht en ingepakt, en ik stond me echt op mijn hoofd te krabben hoe ik dat allemaal moet gaan meenemen. Gewoon veel handbagage deze keer denk ik, hihi! Nou ja het komt wel goed...

Van het weekend krijgen we eerst nog zaken bezoek uit Europa, eerst op zaterdagavond 2 man en net las Chiel op de mail dat er zondag nog eentje komt! Gezellig. Nou ken ik eentje van de 2, en ik kijk daar reuze naar uit! En als zij allemaal weg zijn, dan duurt het nog maar 3 dagen voordat we in het vliegtuig stappen.

Verder kreeg ik nog heel subtiel een mailtje van Jesse. Ik kreeg een link opgestuurd met daarachter de vraag WANNEER??
http://www.depers.nl/opmerkelijk/266170/Expat-mist-vooral-kroket.html
Je begrijpt dat ik vanmiddag dus kroketten heb staan maken. Nu nog alleen afwachten wanneer Jesse daadwerkelijk is HK is.

2 comments:

Anonymous said...

haha die hint heeft ie van mij gisteren doorgestuurd gekregen omdat hij afgelopen augustus zoveel kroketjes heeft gegeten in Holland Heineken House, hij had er nl. zoveel heimwee naar. Ik zat met 'm even bij m'n oude collega op kantoor en na verloop van tijd zei ie "gaan we nu kroketten eten".
Enjoy the kroketten.

David

Yvon said...

En, hebben de kroketten gesmaakt??

Zaterdag de 13e gaan we de kerstbomen halen, om 11 uur pikken we Linn op. Dus die is al paraat als je aankomt thuis!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails