Tuesday, December 16, 2008

Nog 2 nachtjes!!


Met dank aan Ed!

Het is alweer dinsdag! Jippie! De tijd gaat toch sneller voorbij dan je denkt. Gelukkig maar.

Gisteren en vandaag heeft Chiel in Shenzhen gewerkt. De laatste dagen voor de vakantie zijn altijd druk. De fabriek en kantoor blijven wel open in China maar NL gaat op vakantie met de kerst. Hij kwam pas vanavond om half negen thuis en kon gelijk aanschuiven bij Suzan en mij aan tafel. Jesse en Jos gingen net terug naar huis. Ze hadden nog werk liggen...

Suzan gaat zondag terug naar NL. Ze heeft hier bijna 1 jaar gewoond en gewerkt. Op 5 januari begint ze lekker weer in NL. Ik vind het maar niks. Afscheid nemen HAAT ik! Maar ik weet zeker dat we kontakt gaan houden en dat we elkaar nog wel gaan zien. Voor Suus zelf is het natuurlijk weer heerlijk om naar huis te gaan. Weer terug in Amsterdam bij haar familie en vrienden. Al vond ze het zelf wel een raar idee om a.s.maandag boodschappen te gaan doen bij de C1000 hihi...

Ik heb vandaag de koffers maar vast klaar gelegd, het bed verschoont, het huis gedweild, de koelkast leeg gehaald...Morgen de laatste dingen wassen en wat mij betreft kunnen we dan gewoon gaan! Ik ben er helemaal klaar voor!

1 comment:

Yvon said...

Yesssss!!!!! Ook wij zijn er klaar voor!! Kom maar snel naar huis, naar NL;-)) De ergste kou is verdwenen als jullie aankomen (tenminste, in de beleving van ons Ollanders) de boom staat te wachten en de kalkoen is (bijna) gehaald dan. Nu nog hopen (waarschijnlijk vergeefs) op een witte Kerst...Hoe dan ook, het gaat gezellig worden!
Alvast een heeeeele goede vlucht gewenst en tot vrijdag!!

Knuf, Yvon en Mari

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails