Wednesday, December 17, 2008

Nog 1 nachtje slapen!

Ik heb toch zo'n zin om naar huis te gaan, dat ik er nog slechter van ga slapen! Hahaha! Het slapen is nog steeds bagger maar ik zit er niet mee. Heb nu alleen erg veel tijd om 's nachts op internet te zitten.

Vanmorgen hebben we eerst alle bankzaken maar gedaan, toen lekker een vietnamees soeppie gegeten, daarna een bakkie koffie genomen, nog even Jesse gedag gezegd, toen is Chiel naar kantoor gegaan en ik ben op zoek gegaan naar een nieuwe toilettas. Ik weet het....weinig nieuws...dan krijg je dit soort berichten...

Ik hoop dat we morgen een brief van de immigratie in de bus hebben liggen. Zou fijn zijn als we alles geregeld hebben voor onze verlenging van het visum voordat we vliegen. Trouwens we hebben goede zitplekken bij de nooduitgang kunnen scoren bij Cathay. Eigenlijk heeft Jesse voor goede plekken gezorgd en daarvoor onze hartelijke dank!
Ik heb nog nooit bij Cathay in een vliegtuig gezeten waar je rijen hebt van 3-4-3 maar deze keer gebeurt het dan toch echt. Ik baal ervan als je niet met z'n tweetjes kan zitten. Nou ja we zullen zien...

Ik hoop dat Chiel zo thuis is want ik heb honger!

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails