Monday, March 14, 2011

Bedankt allemaal!

Allereerst, allemaal enorm bedankt voor de felicitaties, bloemen, kaartjes, emailtjes en sms-jes voor onze trouwdag! Chiel en ik bloosden ervan. We vinden het altijd leuk om anderen in het zonnetje te zetten maar als het ons zelf betreft, weten we niet zo goed hoe we daar mee om moeten gaan. Maar het was echt geweldig om zoveel reacties te mogen ontvangen! Bedankt!

Ons weekend begon op vrijdagavond. Met z'n vijven hebben we gegeten bij BLT aan de haven. Heerlijk draadjesvlees gegeten met spruitjes! En de golf die vanuit Japan zou aankomen hebben we niet gezien. Het leek zelfs wel of het waterpeil juist gezakt was.

 

Op zaterdag gingen we hotpotten met Steve en Silla. Ergens achterin in Wanchai. Het was heel gezellig en de hotpot was heerlijk. Maar ik denk toch dat ik iets verkeerds heb gegeten want bij thuiskomst was mijn maag volledig van slag en daar heb ik de rest van het weekend last van gehad...


Zondag was onze grote dag! Chiel had voor een ontbijtje gezorgd en de morgen hebben we rustig aan gedaan. Voor de lunch zijn we met Jesse naar de Thai gegaan op TST-east. En het leek wel zomer! Lekker op een terrasje gezeten, krantje gelezen en de mannen hebben zich te goed gedaan aan zo'n beetje de halve menukaart. Ik niet. Mijn maag protesteerde alleen al bij het aanzien. Ik zat dus aan een soepje en een bakkie thee...


's Middags kwamen Mickey en Jaap langs om ons te feliciteren. Volgeladen met bossen bloemen stonden ze aan de deur. En wat een verrassing, bloemen, cake en koekjes van hun, bloemen van onze kinderen en een cadeaubon van Simone en Ron om in het Peninsula te gaan high-tea'n! Zij hebben met Chiel aan de champie gezeten en ik wederom aan een bakkie thee...


Gelukkig nam het rommelen in de maag iets af! Godzijdank, want wij hadden voor onze trouwdag een tafeltje gereserveerd in Hutong! En dan wil je echt wel alles proeven! Het was weer geweldig. Zalig gegeten, prachtig uitzicht en goed gezelschap!


En nu zit ik thuis. Samen met mijn nog steeds van slag zijnde maag wachten we op een legertje mannetjes die zo'n beetje alle lampen moeten nameten en repareren. De een na de ander houdt ermee op. Maar zoals het hier gaat, pakken ze het grondig aan. Dit wordt de derde keer in 1 week dat ze komen!


Have a nice day!

1 comment:

Mickey said...
This comment has been removed by the author.

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails