Sunday, March 27, 2011

Weekend

Het was weer gezellig. Rustig maar gezellig.

Zaterdagmorgen ben ik bij Starbucks gaan zitten op de Avenue of Stars gewapend met mijn fotocamera. Jos, Jesse en Chiel wilden zo'n 20 km hardlopen. Ik wil best toejuichen maar dan wel met een kop koffie. Het zonnetje scheen zelfs zo nu en dan dus het was best uit te houden. Het is trouwens nog steeds koud in HK!


Omdat we deze week allemaal HK uitvliegen, leek het ons een goed plan om lekker te gaan lunchen bij BLT. En dat verliep even anders...

Om een lang verhaal kort te maken, Jesse's hamburger lag zwart en aangebrand onder een berg sla op z'n  aangebrande broodje. Dus Jesse heeft een kelner geroepen en geklaagd. Verontschuldigingen werden gemaakt, een nieuwe hamburger werd aangeboden maar Jesse had het helemaal gehad. Ik heb Jesse nog nooit boos gezien, dus je begrijpt hoe wij met z'n drietjes in stomme verbazing dit spektakel hebben aangeschouwd!

Na de lunch zijn Chiel en ik richting Jordan gelopen. Chiel wilde een nieuw hardloopshirt kopen en ik wilde kijken of ik daar voor Linn de shampoo kon halen die ik beloofd had. En we zijn beiden geslaagd!


Wat een leuk buurtje is dat toch. Oud HK, kompleet met reclameborden over de weg en oude mannetjes die groenten schoonmaken op hun hurken voor de noodleshop.


Nadat Jos 's avonds een sportkeuring had ondergaan (...en ja! Jos heeft een hartslag!) hebben we nog een hapje gedaan op Knutsfort Terrace. Bij thuiskomst heb ik gelijk die naalden uit mijn oor gepeuterd en wat een opluchting was dat! Ze irriteerden me al de hele dag.

En vandaag was eigenlijk een beetje hetzelfde. Noodlesoepje, sushi, boodschapjes doen en thuis aan de koffie. We hebben Simone nog gebeld voor haar verjaardag en verder helemaal niets gedaan.
Een weekend zoals een weekend moet zijn!


Have a nice day!

1 comment:

Rina said...

Hallo Ans, heerlijk zo'n relaxed weekend. Nog een paar van die rustige daagjes en dan naar Nederland!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails