Friday, March 25, 2011

Ying en Yang

Vandaag ben ik weer op bezoek geweest bij dr. Brenda. Dit was de laatste keer voor mijn tripje naar NL en Parijs. Als ik weer terug ben gaan we door met de behandelingen.

En dr. Brenda was trots op mij! De behandeling slaat duidelijk aan. Ze vond mij er heel goed uitzien. Niet zo vermoeid en mijn gezicht straalde. Dr. Brenda was trouwens niet de enige die dat was opgevallen. Ook Chiel en Mickey zeiden hetzelfde! En ik moet zeggen dat ik me ook lekker in mijn vel voel zitten. Alles is in balans. Helemaal Ying en Yang!

Deze keer kreeg ik een acupunctie aan de voor- en achterzijde van mijn lichaam. Niet tegelijk zoals het filmpje hieronder, maar keurig na elkaar. (Ik heb het gevonden Rina!) Heel vreemd was dat ik bij het verwijderen van de laatste naald aan de achterzijde een rilling kreeg van top tot teen! De dokter wilde eigenlijk nog zo'n kruidensmeerseltje op mijn nog steeds te koude buik doen, maar daar had ik geen tijd voor. Dat doen we wel weer als ik terug ben.

En op mijn blote voeten door het huis of buiten lopen, dat mag ook niet meer! Niet goed voor de pressure-point onder mijn voeten die in verband staan met de nieren.

Ook de naaldjes in mijn oor zijn weer vervangen. Zondag mag ik ze zelf eruit halen. Leek me niet echt lekker om zo in het vliegtuig zitten. Wel heb ik voor de dagen dat ik in NL ben, voor iedere dag 1 zakje kruidenthee meegekregen.



Have a nice day!

1 comment:

Arlene said...

Fijn dat het helpt!Die Chinezen weten veel meer over geneeswijzes dan wij denken!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails