Wednesday, July 27, 2011

Logee

Ik heb van de week de logeerkamer maar eens goed onder handen genomen. Het bed is verplaatst en opgemaakt. Alle meuk is van de kamer verdwenen. De airco doet het. En vanmiddag gaat Therasita er nog met de dweil door heen.

Vanavond worden de boodschappen bezorgd. Er is dan genoeg water, wijn en frisdrank in huis. Gistermiddag heb ik brood gehaald en ik de vriezer gedaan.

In de badkamer staan weer verse flessen met shampoo, conditioner en badschuim. Ik ben er helemaal klaar voor...

Nog maar 4 nachtjes slapen en dan komt Lody op bezoek! Wat gezellig!

4 comments:

Anonymous said...

Op het moment dat ik dit lees, krijg ik een heerlijk warm gevoel van binnen (buiten is het nog steeds koud), echt welkom en is het nog maar 3 nachtjes, jawel the countdown begon officieel bij 10 dagen, maar officieus natuurlijk al 3 weken geleden...:). Huisje is aan de kant en nu de koffer nog pakken, maar dat doe ik vrijdag. Tot gauw,

dikke kus Lody

Ryanne Becking said...

Hi Ans,
Heb je je opklapbed niet nodig? Dat staat hier nog! Ik kan het met liefde langsbrengen hoor!

XXXX

miss honeybee said...

Hoi Ryanne, heel lief van je maar ik heb het nog niet nodig hoor. Deze zomer maar 1 logee en daar staat een bed voor klaar.
XXX

Arlene said...

Gezellig he dat Lody komt?
Geen kids dit jaar?
Geniet maar lekker!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails