Monday, July 11, 2011

Omgeslagen

Zo zonnig als het gisteren was, zo grijs is het nu. Het weer is omgeslagen. Dat wil zeggen de hitte is nog steeds aanwezig, maar het is nu ook weer klam en nat. Vanmorgen is er flink onweer en regen geweest maar ik heb dat helemaal gemist! Ik zat in de MTR van TST naar Kwun Tong. Zo'n 40 minuten rijden en dat voor het allergrootste gedeelte ondergronds. Een mazzeltje dus.


Ik keek wel vreemd op toen ik eerst in Kwun Tong iedereen met paraplu's in de weer zag terwijl ik droog had rond gelopen in TST en toen ik in TST weer aankwam ik iedereen daar met paraplu's zag rondrennen terwijl ik droog had rond gelopen. De voordelen van de MTR.

Rond de lunch is Chiel naar huis gekomen omdat we naar de bank moesten om wat dingen te regelen. Daarna sushi gegeten en Chiel werd stiller en witter en het zweet brak hem uit. Hij heeft last van een griepje. Gelijk begonnen met  paracetamol en een citroendrankje want a.s. zondag gaat hij de Halve Marathon lopen van Pattaya. Hij heeft echt geen tijd om ziek te worden nu. Na de lunch is hij even mee naar huis gelopen. Hij wilde nog een bakje koffie, maar in plaats van drinken, hij heeft een half uur op de bank liggen slapen.

Ik zei nog, blijf toch thuis en ga je bed in, maar ook daar had hij geen tijd voor. Te druk. Nou ja, zelf weten dan maar. Nadat hij toch weer naar het werk was vertrokken ben ik boodschappen gaan doen. Ik ga maar een soepje maken voor de zielepiet. Dan kan hij straks lekker z'n pyama aan en gelijk aan een  pompoensoepje. Daar knapt die van op.

1 comment:

Anonymous said...

En hoe ist nou met Chiel, heeft jouw T L C hem alweer doen opknappen?? Lekker veel foto's maken hoor van Pattaya....... Dikke kus Simone

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails