Friday, July 08, 2011

Van alles wat

Weekend! Althans over een uurtje. Chiel is van plan om lekker vroeg thuis te komen en vanavond gaan we saampjes aan de sushi.

We wilden eerst naar Aqua Tokyo maar toen ik een tafel wilde boeken bleek dat we pas om 9.30 aan tafel konden schuiven. Nou dat is een beetje aan de late kant, dus bedankt en ergens anders een tafeltje gezocht. Per toeval kwam ik op de site van Discover Hong Kong en zag dat beroemdheden hun mening geven over verschillende restaurants. Aangezien wij Japans wilden gaan eten klikte ik op 'Asian' en zag dat Nigel Barker himself, de mooie fotograaf van American Next Topmodel, nogal vaak in HK te vinden is. Hij logeert dan in het Peninsula of in het Kowloon Shangri-La. Beide hotels staan aan weerszijden van ons huisje, dus je kan eigenlijk wel zeggen dat Nige... (alleen voor intimici!) dus eigenlijk mijn buurman is!


Maar goed ik dwaal af. Wij gaan vanavond eens kijken in het Royal Garden. Kijken hoe daar de sushi smaakt want een bepaald persoon (ik zal de naam niet noemen) gaat daar vaak heen als hij niemand tegen het lijf wil lopen. Effe checken of het eten daar echt goed is.


Vanmiddag hebben Chiel. Mickey en ik geluncht bij het Foodcourt. Altijd lekker. En gezellig! Daarna is Chiel weer aan het werk gegaan en zijn Mickey en ik eerst naar de supermarkt gegaan. Toen de boodschapjes binnen waren, sloften we weer naar huis. Of toch eerst maar een bakkie bij Starbucks? Zo gezegd zo gedaan. Ik zat aan een tafeltje en Mickey ging bestellen. Ze stond voor de counter en 2 Chinese meisjes stonden achter haar. Het was zo grappig om te zien en Mickey merkte het niet eens!

Mickey was aan het bestellen en de dames drongen heel geniepig voor en 1 minuut later stonden ze voor haar! Heel grappig!

 

Na de verfrissende ijsthee en ijskoffie sloften we verder. Het was enorm warm en we waren eigenlijk niet vooruit te branden. In de tunnel naar huis zag ik schoenen. Van die plateau dingen. Fel rood en eigenlijk wel heel leuk. Effe passen. Ik zag er toch maar van af want ook al waren ze leuk, dan ben je steeds dat mens met die rode schoenen.

We gingen naar huis, ieder zijn eigen verdieping op, toen ik een uurtje later besloot om toch even bij mijn 'we-got-seize-40' mannetje te gaan kijken. En ja hoor! Ik heb gave schoenen gescoord!


De foto is niet helemaal scherp maar dat komt omdat ik via de spiegel een foto heb gemaakt. Ik ben helemaal happy! Ze zitten heerlijk en het zwart is van een nep-bontje gemaakt! Helemaal 'ik' dus!

Tegenover het mannetje zit de Watsons. Ik liep even naar binnen en toen zag ik dit...


Een borstel waar olijfolie in verwerkt is waardoor je bij gebruik, je haar gezonder wordt en gaat glanzen! Ik zeg, ik kan niet zonder!

Dus vanavond met mijn nieuwe schoenen en glanzend haar aan de sushi! Geweldig toch?

1 comment:

Anonymous said...

Super schoenen!!!! XX Simone Oh ja en als de "nieuwe buurman" een kopje suiker komt lenen, geen NEE zeggen hoor!!! Hahaha

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails