Sunday, September 16, 2007

2, nee 4, nee 7, nee 9, oh toch 7....

Dat was weer ouderwets gezellig. Gisteravond hebben we heerlijk gegeten, gedanst en gelachen met een hele groep nederlanders.

Jesse kreeg bezoek van een vriend, van een vriend. Natuurlijk, want zo is Jesse, wilde hij een tafel reserveren bij de Dirty Duck. Kijk als die mensen de stem van Jesse horen aan de telefoon, dan krijgt hij gelijk een tafel. Maar gisteravond dus niet. Er was een private-party gereserveerd. Jammer maar helaas... Dan bellen met Hutong. Nummer 2 op z'n hitlijst. Helaas, geen tafel. Dan bellen met Ans...de nummer 3! Of ik effe een restaurant kon vinden met uitzicht op de haven...



De keus viel op Mortens, een steakhouse heeft uitzicht op de haven. Dus gebeld...Ja hoor. Er was een tafel beschikbaar. Voor 2 personen, 8 uur, zaterdagavond. Zien we Jesse gistermiddag, zegt die:"Maar jullie komen toch ook mee?". Nou, das wel leuk, dus bellen met Mortens. Of de reservering veranderd kon worden. In plaats van 2 voor 4 personen. Geen probleem.

Belt Bram even later. Hij had een huisgenoot uit Leiden op bezoek. Of we zin hadden om te gaan eten met hun bij Elvis. Afgesproken dat zij ook bij Mortens zouden gaan eten. Ik Jesse weer bellen, vond het helemaal gezellig dat Bram, Kamilla en Jeroen ook zouden komen. Ik vervolgens weer met Mortens gebeld. Geen 4 persoonstafel maar een 7 persoons tafel. Geen probleem. Belt Jesse weer dat er nog 2 vrienden mee zouden gaan. Dus weer bellen, ipv van 7 worden het 9 personen. Komen we daar aan, zijn we toch met 7 personen!

Nou ja. Mortens kent in ieder geval mijn naam nu. Hihi.

Maar het was heerlijk! Ik heb de hele avond last gehad van mijn veel te volle maag, maar het was heerlijk!

Daarna zijn we naar Wanchai gegaan. De vrienden van de vriend van de vriend kwamen nu ook mee. Eerst naar Mes Amis, toen Dusk till Dawn, toen Heat en daarna een kopje koffie bij X-perience. Het was een memorabele avond en de vrienden van de vriend van de vriend bleken hele gezellige mensen te zijn! Jeroen, de huisgenoot van Bram, bleek een jongere uitvoering te zijn Paul. Uiterlijk maar ook in z'n doen en laten. Als Paul ooit een zoon krijgt, dan gaat hij er zo uitzien volgens mij.
Enfin, toen we het licht uitdeden en wilden gaan slapen gaven de wijzers van de wekker 4.30 aan! Het was leuk!

Vanavond komt Berry aan. Maandag Paul en donderdag Harm en zaterdag Simone! Het is over met de rust....YEAH!!!!!

3 comments:

Arlene said...

Nou je kan je hart weer ophalen, de rustperiode is voorbij.Never a dull moment met Jesse!
Doe iedereen die ik ken de groeten!
Arlene

Anonymous said...

T'is net de boom word hoe langer hoe dikker..... Lijkt me erg leuk om iedereen nu eens eindelijk in levende lijve te ontmoeten. He hoe is het weer eigenlijk daar??

Nog maar 5 nachtjes slapen....

X
Simone

Anonymous said...

Het was zeker leuk!!!!

Tis nu precies een week geleden... Ik zit weer in Hollanda en kijk met plezier terug op het bezoek aan Hong Kong!

Groetjes
Esther alias de vriend van de vriend

(sjonge, of dit berichtje is 6x geplaatst of nog geen een keer....)

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails