Friday, September 14, 2007

Nog 1 weekje!

Het is vrijdag. Warm, klam en mistig. Vanavond gaan we lekker eten met Bram en Kamilla. Gezellig. Jesse zien we morgen. Leuk, leuk, leuk!

Ik ben net bij de hong kong VVV geweest om kaartjes te reserveren om naar de dolfijnen te gaan kijken. Die zitten in de pocket! Huh?! Die dolfijnen heb je toch al gezien?, hoor ik jullie denken. Nou dat klopt maar Simone heeft ze nog niet gezien! En zij komt 22 september aan! Jippie!!! Ik heb er zin in. Ze blijft een weekje maar die gaan we helemaal vol plannen. Maak je borst maar nat Simone!

De kamer staat al helemaal klaar voor je. Ik heb al een lege plank in de koelkast gereserveerd voor de mergpijpjes en ik zag dat ze volop bezig zijn met lampionnen op te hangen in de hele stad. Bij de Starferry staat al een grote draak maar daar heb ik express geen foto van gemaakt. Zo blijft het een verrassing...

Ik kan niet wachten tot je hier bent! Nog maar 1 weekje en dan sta ik op het vliegveld om je op te halen. Gezellig!

2 comments:

Arlene said...

Nou Simone,er staat je wat te wachten!En Ans,die mergpijpjes he?
Is ook een verslaving of niet?
Maar....hou ook de post maar in de gaten komende weken,wie weet....
liefs Arlene

Anonymous said...

Ik kan ook niet wachten !!! Koffer is geregeld, een lekkere grote om heel wat mee t nemen. Blijft lekker een verrassing!! Ben er klaar voor. Nog maar 7 nachtjes...
xxxx
simone

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails