Friday, September 21, 2007

Ze is er bijna....

Nog heel even en dan komt Simone aan in Hong Kong! Jippie! Ik kan niet wachten om haar door de deuren te zien komen.
Ik heb net gekeken op internet maar haar vliegtuig wordt een half uurtje later verwacht dan gepland. Duidelijk geval van windje tegen. In plaats van 7.20 wordt het 7.50. Ik ga in ieder geval morgenochtend op tijd naar het vliegveld en dan neem ik daar wel een kop koffie.
Chiel en Harm komen een uur later naar het vliegveld om een klant op te halen. Hij staat gepland om 8.30. Dus die ontmoet ik daar nog wel.
Vandaag is Chiel met Harm naar de fabriek en kantoor gegaan. Kon Harm eens face to face praten met zijn chinese collega's. En toen ze vanavond terug kwamen hebben we samen met Jesse gegeten bij het kleine Thaise restaurantje. Het was weer erg lekker! En we hebben daar besloten om met z'n allen naar Sai Kung te gaan morgenavond om daar lekker seafood te gaan eten. Leuk voor de klant en leuk voor Simone en zeker leuk voor ons want we zijn het er wel overeens dat je daar super lekker kan eten!
Morgenmiddag gaan we shoppen voor Harm die z'n lijstje moet afstrepen en dan kan Simone alvast in de stemming komen, hihi.


De avond hebben we afgesloten bij Fat's place en nu is iedereen naar bed. We zijn allemaal moe. Ik ben meer opgewonden dat Simone morgen komt. Maar ik moet toch maar naar bed want morgenvroeg om 6 uur gaat de wekker!

2 comments:

Arlene said...

Nou ik wens jullie heel veel plezier en ik zal aan jullie denken!Lekker seafood eten,jammie!!
Arlene

Anonymous said...

Heeft Jesse ontslag genomen of zo, of is de fabriek afgebrand in China.......? Ik zie hem alleen nog maar eten en op het terras zitten......?
Groetjes Jos

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails