Tuesday, September 18, 2007

Bezoek


Het restaurant en de lobby van het hotel!


De lobby van de andere kant en nog een foto van mij met Jeroen. (het neefje van prinses Annette!)

Berry is aangekomen afgelopen zondagavond. Die avond hebben we met Bram, Kamilla, Jeroen en Jesse gegeten bij een nieuw tentje. Aspasia.

Een Italiaans restaurant wat er geweldig uitziet. Het hotel (The Luxe Manor Hotel) waar het restaurant inzit in nog mooier en aparter! Echt de moeite waard om daar eens een nachtje te slapen. We begrepen van de adviseur van het hotel dat er over een maand een loungebar wordt geopend in het hotel wat nog spectaculairder moet worden. Nou ik ben benieuwd. Kom zeker eens kijken als die open is.

Gisteren hebben Chiel en Berry natuurlijk over "zaken"gepraat en daarna werd ik blij verrast met een etentje bij Cine Citta. Heerlijk gegeten en nadat we Berry weer af hadden gezet bij het hotel, belde Paul op. Hij was gearriveerd en we hebben met hem nog een drankje genomen op het terras bij de Minden.

Chiel voelde zich een beetje ziek vanmorgen. Zere keel, verkouden, prik oogjes, maar hij moet nog even volhouden. Vandaag zijn ze naar China afgereist. Berry heeft het nieuwe kantoor nog niet gezien en Paul kan weer eens lekker bijpraten met z'n collega's.

Vandaag heb ik ook maar even kalm aan gedaan. Het is super warm buiten en ik begin de prikoogjes ook al te voelen. Kan niet missen natuurlijk dat ik ook ben aangestoken door Chiel. Ik heb geen tijd om ziek te worden. Ik wil nog naar de bloemenmarkt morgen om een flinke bos bloemen te kopen. Dan ruikt het hele huis lekker als Simone zaterdagmorgen aankomt!!!

4 comments:

Anonymous said...

Heerlijk he, het schiet nu al aardig op. Geniet maar lekker van de voorpret en dan nog maar een paar nachtjes slapen. Hoop dat Simone nog wel een beetje slaapt voor ze aan haar grote avontuur begint. Veel liefs en groetjes en zie je in Nederland.

liefs,
Lody

Anonymous said...

Ja wel hoor lood, heb vannacht precies 3 uurtjes geslapen, maar dat doe ik expres zodat ik in het vliegtuig lekker kan pitten!! Hihi
Nog maar 3 nachtjes!!!!!!

P.s. moet ik soms anti-gripinnes voor Chiel mee nemen of gewoon lekkere dropjes???

XXX
Simone

Arlene said...

Niet ziek worden hoor!Simone ik wens je een hele fijne mooie tijd in Hongkong en ik weet zeker dat je het prima naar je zin zal hebben!Sterkte met de vlucht en hoop maar dat je wat kan slapen!
Arlene

Anonymous said...

Ga ik zeker doen arlene, neem gewoon een mogadonnetje( ala 2007) mee. Heb geluk dat ik 's nachts vlieg denk ik. Maar ga er het beste van maken.

Gr. Simone

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails