Sunday, September 30, 2007

Naar NL!

Het is weer stil in Huize Honig.

Simone is vertrokken en nu zit ik dus in m'n eentje op mijn bank. Chiel is nog steeds druk geweest met werk, Harm is afgelopen donderdag naar NL gegaan en Ben is gisteren vertrokken.

We hebben afgelopen vrijdag nog lekker gegeten met onze HK-familie en Pim! Hardstikke leuk dat we hem zo nu en dan nog eens zien. Na het eten vertrok hij weer naar NL en naar Shumin. Ze heeft deze afgelopen week nederlands geleerd. 1 op 1 les en ze zat intern voor die week. Ben benieuwd of hij in het nederlands is vervloekt door Shumin, hihi, want zo'n week moet erg intensief zijn geweest voor haar.

Gisteren heeft Chiel gefietst op Db samen met Nick en Bram. Het was weer als vanouds. Ik ben later naar Db gegaan want ik moest hier nog het een en ander opruimen en ik was erg druk met het maken van een dvd voor Simone. Het lukte maar niet! Steeds opnieuw kreeg ik de message dat het mislukt was, ik werd er gek van! Maar volgens mij is het nu wel gelukt! Jippie!

En nu ben ik druk met het pakken van mijn koffer! Jazeker! Ik ga voor 14 dagen naar NL!!!

Het nieuws van Marrie heeft er flink ingehakt. Voor mij zat er maar 1 ding op. Ik moest en zou naar NL om haar te zien. Dan kwam daar nog boven op dat Linn nu alleen zit. Martijn zit in Zuid-Afrika. Ze is heel flink maar heeft het heel erg moeilijk. Ben is begonnen met een nieuwe studie en de afhandeling van de erfenis van Chiel's ouders is ook deze week. Daar wilde hij ook bij zijn.

Chiel komt ook mee maar voor 1 week. Gelukkig hebben ze in China een week vakantie dus alles komt nu goed uit en hoeft het werk er niet onder te lijden.

De boel is schoon, de koffers ingepakt en vannacht vertrekken we.

1 comment:

Arlene said...

He dat is snel! Hoop je te zien in deze periode!liefs Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails