Wednesday, September 05, 2007

Niet meer zielig...





Vandaag was een goede dag. Chiel bleef lekker in HK werken en ik was druk met de was. Waar je al niet enthousiast over kan worden he?

Halverwege de morgen moest Chiel naar het Nederlands Consulaat om zijn nieuwe paspoort op te halen en ben ik even mee gegaan. Kopje koffie gedronken in Lan Kwai Fung, toen ging Chiel weer naar huis en ben ik nog heel even de Hennes en Maurits ingewipt. (Natuurlijk weer wat gekocht)

Vanavond hebben we lekker gegeten bij een engels tentje. Cottage Pie. Heerlijk. Gewoon recht toe aan voedsel. Je kan daar zo lekker hangen op het balkonnetje en gewoon mensen kijken. Prima plekje. Daarna nog een bakkie bij ons net ontdekte koffie shoppie en ik heb net gechat met Kamilla die nog steeds in Duitsland zit. Vrijdag vliegt ze weer terug. Gezellig.

2 comments:

Anonymous said...

He ben blij dat je uit het dippie bent, is raar hoor, zijn we niet van jullie gewend.

Dikke kus

Simone

Anonymous said...

Zo ken ik je weer!
Lekker even shoppen en je voelt je weer beter!
Heb mijn eerste werkweek er al weer op zitten!
Viel eigenlijk best mee.
liefs Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails