Thursday, October 30, 2008

Thuis


Chiel is gisteravond terug gekomen uit China. Hij kwam thuis, tas neer gezet, surinaams gedoucht (huh?! deo gespoten) en toen hup de MTR in naar Wanchai. Rita en Jos hadden nog een paar uurtjes voordat ze vertrokken naar het vliegveld.

We hebben een drankje genomen en heerlijk gegeten bij Cheung Kee, koffie toe bij een ander tentje en om half 10 vertrokken ze. Het was weer heel gezellig om ze te zien, net zo als John en Hildegard. Die zitten trouwens nu ergens op Bali keuzes te maken: "Eerst op de rug, of toch op buik in de zon?" of " Starten we met witte wijn of toch eerst een cocktailtje?" Lekker hoor. Bofkonten!

Vandaag was Chiel al vroeg aan de gang. Ik lag nog in bed toen ik de telefoon al hoorde gaan. Hij heeft het beredruk de laatste tijd! Tja...iemand moet de doekoes verdienen... Ik heb me nog even omgedraaid want vannacht was het weer raak. Geen meter geslapen. Morgen ga ik naar de kruiden-dokter hier. Kijken of er wat te halen valt...

Er was in ieder geval wat te halen bij de H&M! Ik heb 3 leuke jurkjes gescoord! Ben helemaal "into" de jurkjes de laatste tijd. Chiel vond het helemaal geweldig en al zeg ik het zelf, ze stonden heel leuk!

Straks gaan we eten met Jos. De Dirty Duck hebben we maar afgezegd want in eerste instantie kon niemand vanavond. Maar 1 voor 1 komen de telefoontjes weer binnen. "Wat gaan we eten?" Jos zou een partijtje gaan voetballen in het Kowloon Park, maar ook voor dit evenement kon niemand. Chiel wil wel maar durft niet. Die knie is nog steeds niet goed...hij zwabbert nog steeds...

Jesse komt ook weer thuis vanavond net als Kamilla. Jesse zat in de USA en Kamilla op het kantoor in Singapore. Leuk dat iedereen weer terug is. Alhoewel...ik hoorde van Jesse al dat hij morgenochtend weer in het vliegtuig zit...
Bij Cathay hadden ze al gevraagd of hij geen piloot wilde worden...hij had al veel meer vlieguren gemaakt dan een co-piloot! Hihi!!

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails